۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۶۹۵۵۳۵
رییس جمهور در پیامی:

آیت الله مجتهدشبستری از پیشگامان شکل گیری نهضت امام خمینی بود

آیت الله مجتهدشبستری از پیشگامان شکل گیری نهضت امام خمینی بود
آیت الله رئیسی با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله مجتهدشبستری تصریح کرد: این روحانی مجاهد و انقلابی از پیشگامان شکل گیری نهضت امام خمینی بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله محسن مجتهد شبستری از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) را مسالت کرد.

متن پیام آیت الله رئیسی بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مبارز ‌و انقلابی حضرت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری (قدس سره) عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

این روحانی مجاهد و انقلابی که از پیشگامان شکل گیری نهضت امام خمینی بود، با حضور موثر در سنگرهای مختلف خدمتگزاری به ویژه در سنگر عبادی و سیاسی نماز جمعه و چندین دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و نیز تألیف و نشر کتابهای ارزشمند و ترویج فرهنگ و معارف دینی، عمر شریف خود را در مسیر تبیین ارزش های اسلامی و خدمت به مردم و انقلاب سپری کرد و آثار ارزشمندی به یادگار گذاشت که همواره در خاطره ها باقی خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت را به مردم استان آذربایجان شرقی، حوزه های علمیه، نمایندگان مجلس خبرگان، شاگردان و علاقمندان به ویژه بیت مکرم آن عالم وارسته تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظرات