۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۹۵۵۸۸
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی:

آیت الله مجتهدشبستری از یاران همراه امام در دوران نهضت و انقلاب اسلامی بود

آیت الله مجتهدشبستری از یاران همراه امام در دوران نهضت و انقلاب اسلامی بود
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با صدور پیام تسلیتی در پی رحلت آیت‌الله مجتهدشبستری گفت: آن روحانی عالیقدر از یاران همراه امام راحل در دوران نهضت و انقلاب اسلامی بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی رحلت آیت‌الله مجتهد شبستری پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن این پیام بدین شرح است:

درگذشت عالم مجاهد، انقلابی و خدمتگزار، آیت‌الله آقای حاج شیخ محسن مجتهدشبستری موجب تاسف و تأثر گردید. آن روحانی عالیقدر از یاران همراه امام راحل در دوران نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی بود و در این راه سختی‌ها و زندان‌ها را به جان خرید.

 با پیروزی انقلاب اسلامی در سنگر امامت مسجد و هدایت مساجد جنوب تهران و تأسیس و مدیریت حوزه‌های علمیه، خدمات شایانی را انجام داد و در سنگرها و مناصب مهم نمایندگی مجلس خبرگان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و نمایندگی مردم، تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوانی کرد.

نمایندگی ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امامت جمعه مردم قهرمان و سلحشور تبریز در بیش از دو دهه، جزو حسنات ماندگاری است که در کارنامه آن فقیه انقلابی ثبت و ضبط گردیده است.

اینجانب به نمایندگی از اعضای مکرم شورای سیاستگذاری و نمایندگان معزز ولی‌فقیه در استان‌ها و ائمه محترم جمعه سراسر کشور، فقدان این عالم مجاهد و بصیر را به مردم عزیز و مؤمن‌، حوزه‌های علمیه و روحانیت آذربایجان خصوصا نماینده محترم ولی فقیه در این استان و نیز شاگردان و مستفيدان این بزرگوار در تهران‌، به ویژه به خانواده مکرم و فرزندان ارجمندشان‌، خصوصا جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای شیخ جواد مجتهد شبستری تسلیت و تعزیت می‌گویم و از درگاه خداوند علیم و قدیر غفران واسعه الهی و علو درجات را برای ایشان تمنا می کنم.

آیت الله مجتهد شبستری از یاران همراه امام راحل در دوران نهضت او انقلاب اسلامی بود

ارسال نظرات