۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۹۵۷۱۹
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله:

مسجد هسته مقاومت فرهنگی و پایگاه‌های فعالیت‌های اجتماعی است

مسجد هسته مقاومت فرهنگی و پایگاه‌های فعالیت‌های اجتماعی است
لرستان - حجت الاسلام جلالی از مساجد به عنوان هسته مقاومت فرهنگی و پایگاه‌های فعالیت‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: احیای کارکرد مساجد برای تقویت فرهنگ جامعه ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام نبی الله جلالی، ظهر امروز در دیدار با مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی بین ارکان فعال در مساجد گفت: این مهم لازمه احیای کارکردهای مساجد است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله کانون مساجد را از ارکان مهمی دانست که سبب تقویت مسجد می شود و افزود: مساجد در تربیت دینی، عبادی، اجتماعی و فرهنگی نقش آفرین هستند.

وی به نقش کانون مساجد در جذب جوانان اشاره و عنوان کرد: در این زمینه بایداز ظرفیت اجرای برنامه های فرهنگی به خوبی استفاده شود، استفاده از ظرفیت مساجد برای تقویت فرهنگی جامعه ضروری است.

حجت الاسلام جلالی از مساجد به عنوان هسته مقاومت فرهنگی و پایگاه‌های فعالیت‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: اگر بخواهیم در جامعه تحول فرهنگی رخ دهد، در گام نخست باید کارکردهای مسجد احیا شود.

وی تصریح کرد: در قالب برنامه های دینی، قرآنی فرهنگی و هنری در راستای تقویت حضور جوانان و نوجوانان در مساجد اقدام شود.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله یادآور شد: بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی برای تقویت فرهنگ جامعه و نهادینه سازی ارزش ها بین نسل نو مورد توجه قرار گیرد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات