۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۹۵۸۲۵
مدیر مدرسه علمیه خواهران الشتر:

ترویج تفکر بسیجی نیاز جامعه است

ترویج تفکر بسیجی نیاز جامعه است
لرستان- فلاحی نیا تفکر بسیجی را راهگشای مشکلات در حوزه های مختلف خواند و گفت: ترویج این تفکر نیاز جامعه امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، آرزو فلاحی نیا، ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه الشتر به مناسبت هفته با برکت بسیج که در دفتر فرمانده سپاه ناحیه الشتر برگزار شد، با توصیف بسیج و بسیجیان از منظر امامین انقلاب گفت: بسیج شجره طیبه است که مبانی آن برگرفته از قرآن کریم وسنت اهل بیت (ع) است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الشتر افزود: بسیجی با روحیه جهادی هادی جامعه، نور و امان یک سرزمین  محله، اداره است.

وی با بیان اینکه همانطوری که امام(ره) فرمودند: بسیج شجره‌ طیّبه است، خاطرنشان کرد: شجره‌ طیّبه این است که «تُؤتیِّ اُکُلَها کُلَّ حینٍ بِاِذنِ رَبِّها»،(ابراهیم،۲۵) در همه‌ دوران ها میوهی خودش را  به اذن خداوند خواهد داد.

فلاحی نیا بیان کرد: بسیجیان باید با حفظ روحیه انقلابی وانقلابی گری فرامین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مدظله العالی ) انجام و تبعیت از امر مولوی و ارشادی رهبری عملا در صحنه باشند.

وی با بیان اینکه باید رهرو شهدا باشیم، عنوان کرد: نهادینه سازی تفکر بسیجی نیاز جامعه امروز و راهگشای بسیاری از مشکلات در زمینه های مختلف خواهد بود.  

گفتنی است، در این دیدار سرهنگ فرج الهی، فرمانده سپاه ناحیه الشتر با گرامیداشت هفته بسیج و آرزوی موفقیت برای بسیجیان به مفهوم شناسی واژه بسیج از منظر قرآن کریم پرداخت./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات