۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۹۵۸۳۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان از دیرباز خاستگاه علما، فقها، مراجع و بزرگان بوده است

لرستان از دیرباز خاستگاه علما، فقها، مراجع و بزرگان بوده است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه لرستان خاستگاه علما، فقها، مراجع و بزرگانی بوده و هست، گفت: روحانیت در طول تاریخ نقش برجسته ای در استان داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در نشست صمیمی طلاب با استاندار  که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: روحانیت در طول تاریخ نقش بی نظیر، ممتاز و برجسته ای در استان لرستان داشته اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: رابطه روحانیت در استان لرستان مانند رابطه مقام معظم رهبری با دولت است که از کارهای شایسته حمایت می کند و اگر کاستی هم باشد، رفع کاستی ها را توصیه می کند.

وی عنوان کرد: خواسته روحانیت استان لرستان اعتلای اسلام و سرافرازی مردم مسلمان به ویژه مردم انقلابی لرستان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه کار برای جبهه انقلاب اسلامی شروع شده است، اظهارداشت: از فرصت ها و ظرفیت ها باید به خوبی و با برنامه ریزی استفاده شود.  

وی تأکید کرد: در استان لرستان فرصت آزمون و خطا نداریم امیدواریم با تلاش استاندار، مسؤولان و مردم ثمره تلاش ها را مشاهده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به سفر رییس جمهور در روزهای آتی به استان لرستان عنوان کرد: امیدواریم در سفر آینده آیت الله رییسی به استان شاهد بی برنامه ای در برگزاری جلسات نباشیم و شاهد حضور پررنگ روحانیت باشیم/9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات