۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۹۵۸۳۳
تولیت حوزه علمیه کنگاور:

دشمنان به دنبال تحریف چهره حقیقی بسیج هستند

دشمنان به دنبال تحریف چهره حقیقی بسیج هستند
کرمانشاه ـ آیت الله میریونسی گفت: دشمنان که در مقابل تفکرات بسیج درمانده شده اند با راه اندازی جنگ رسانه ای به دنبال تحریف و ابداع چهره ای غیرواقعی از بسیج در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله سیدعباس میریونسی امروز در دیدار جمعی از بسیجیان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: سابقه تشکیل بسیج به 4 دهه می رسد ولی عملکرد و کارنامه اجرایی آن بیش از یک قرن است.

تولیت حوزه علمیه کنگاور گفت: از سوی دیگر بسیج و ریشه تشکیل آن براساس معنویات و آرمان های امام راحل و انقلاب تشکیل شد و روز به روز این شجره طیبه تناورتر از گذشته می شود به گونه ای که امروز ایران اسلامی را نمی توان بدون «بسیج» تصور کرد.

این عالم برجسته کرمانشاهی با اشاره به اینکه هرگز نمی توان بسیج را منحصر به یک نیروی نظامی صِرف کرد، افزود: بسیج در هشت سال دفاع مقدس نقش بی بدیل خود را در عمل نشان داد و شهدای بسیاری برای پیروزی و اقتدار نظام تقدیم کرد و امروز که در جنگ نظامی نیستیم، بسیج در عرصه های دیگر نقش آفرینی می کند.

آیت الله میریونسی با اشاره به اینکه گروه های جهادی از دل بسیج و تفکرات بسیج به وجود آمده اند، عنوان کرد: نوع نگاه و تفکر بسیجی که منشا انقلابی و ایمانی دارد در سال های اخیر زمینه ایجاد و تشکیل بسیاری از گروه های جهادی در سطح کشور شده است، به گونه ای که امروز در میدان عمران، سازندگی و... شاهد حضور بی بدیل بسیجیان بی مدعا هستیم.

تولیت حوزه علمیه کنگاور تاکید کرد: لذا تا زمانی که تفکر بسیج و بسیجی همواره در سطح جامعه ساری و جاری باشد، هرگز آسیبی به این ملت و نظام توسط ایادی استکبار نخواهد رسید.

این عالم برجسته کرمانشاهی به تلاش مذبوحانه دشمنان برای تحریف چهره و جایگاه بسیج اشاره داشت و گفت: دشمنان که عملا در مقابل تفکرات بسیج درمانده شده اند با راه اندازی جنگ رسانه ای به دنبال تحریف و ابداع چهره ای غیرواقعی از بسیج در کشور هستند به امید اینکه بتوانند از محبوبیت این نیروی مردمی در افکار عمومی بکاهند.

آیت الله میریونسی خاطرنشان کرد: با این حال دشمن تاکنون در جنگ رسانه ای علیه ارکان اصلی این نظام کماکان به در بسته می خورد ولی با این وجود منطق و عقل سلیم به ما می گوید که هرگز نباید دشمنان انقلاب و نظام را دست کم بگیریم و این از سفارشات اکید اسلام به مسلمین است./1400/پ210/

ارسال نظرات