۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۹۵۹۳۱
عضو حزب الله:

مقاومت، لبنان را برای دشمنان غیرقابل نفوذ کرده است

مقاومت، لبنان را برای دشمنان غیرقابل نفوذ کرده است
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: مقاومت، لبنان را در سطح منطقه غیر قابل نفوذترین هدف برای دشمنان قرار داده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق اظهار داشت: معادله مقاومت، لبنان را در سطح منطقه‌ای، غیرقابل نفوذترین هدف، قرار داده و این واقعیتی است که هیچکس نمی‌تواند آن را انکار کند.

وی افزود: حمله و تهمت زدن به حزب الله، راهی برای کسب پول از سوی دشمنان لبنان و مقاومت شده است و دشمنان مقاومت از درک این واقعیت که معادله مقاومت فراتر از محاصره شدن با پول انتخاباتی است ناتوانند، زیرا یک معادله انسانی پایدار و ریشه دار است.

عضو شورای مرکزی حزب الله اضافه کرد که گره‌ای که کار دولت را مختل می‌کند حل ناشدنی نیست، قابل تغییر هستند و به نتایج مثبت رسیده و لازم است جلسات دولت بر پایه‌های سالمی که عملکرد و تولید آنها را فعال می‌کند تا ازدردها و رنج های مردم بکاهد و از فروپاشی جلوگیری کند، از سر گرفته شود.

قاووق ادامه داد: کسانی که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در داخل لبنان ترویج می‌کنند و این رژیم را دشمن نمی‌دانند، حقیقت هویت و نقشه‌های خود را آشکار می‌کنند و از موضع ملی دور می‌شوند.

وی بیان کرد: آنها می‌گویند می‌توانند از طریق انتخابات به چیزی برسند که اسرائیل از طریق جنگ به دست نیآورد. ما به آنها می‌گوییم مقاومت ثابت قدم و محکم است، آنقدر بزرگ هست که تحت تاثیر انتخابات پارلمانی و پول‌های انتخاباتی قرار نگیرد.

قاووق پیش‌تر نیز گفته بود: زمان آن رسیده که آمریکا و عوامل آن متوجه شوند که مقاومت قوی تر از آن است که محاصره و شکسته شود و به همین علت هرگز تحقیر نخواهد شد./۹۸۸/

منبع: العهد

ارسال نظرات