۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۹۵۹۳۹
وزیر کشور:

چرا ‌رژیم صهیونیستی و غربی‌ها باید از گروهک‌های ضد‌انقلاب ‌دفاع ‌کنند؟‌

چرا ‌رژیم صهیونیستی و غربی‌ها باید از گروهک‌های ضد‌انقلاب ‌دفاع ‌کنند؟‌
وزیر کشور با بیان چرا باید رژیم صهیونیستی از گروهک‌های ضدانقلاب دفاع کند، گفت: کسانی امروز خودشان را طرفدار مردم کرد معرفی می‌کنند که بیشترین ضربه را به کردستان زده‌اند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احمد ‌وحیدی وزیر کشور پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار کردستان که در سالن سینما بهمن سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: کردستان و مردم آن نمونه‌ای از شرافت، ایستادگی، مقاومت و بصیرت هستند. برای تصدیق آن باید نگاهی به تاریخ استان در دوران انقلاب بیندازیم تا بدانیم بودند کسانی که سینه جلوی دشمنان در دو جبهه سپر کردند و جنگیدند.

وی افزود: مردم کردستان در جنگ نرم به رغم همه توطئه‌های دشمن نشان دادند که مردمی سخت، فرهنگی، عمیق و بصیر و متوجه به همه ابعاد توطئه‌ها نسبت به کشورشان بودند و در تمام این جبهه‌ها در برابر دشمنان ایستادگی کردند و بیش از 5400 شهید تقدیم انقلاب کردند.

وحیدی تصریح کرد: هر کجا که نا‌امنی باشد توسعه عقب می‌افتد؛ لذا دشمنان همیشه در صدد ایجاد ناامنی در استان بودند و قبلا تحت حمایت صدام بودند و امروز تحت حمایت رژیم صهیونیستی هستند.

وی با طرح این سؤال که چرا باید رژیم صهیونیستی و غربی‌ها از گروهک‌های ضدانقلاب به ظاهر طرفدار خلق کرد دفاع کنند، تصریح کرد:‌ کسانی امروز خودشان را طرفدار مردم کُرد معرفی می‌کنند که بیشترین ضربه را به کردستان زده‌اند. آغوش مردم همیشه برای آنهایی که از ملت فاصله گرفته‌اند باز است.

وحیدی خاطرنشان کرد: حق است که ملت کردستان الگو باشد و درس‌های زیادی از مقاومت و پایداری آنها آموخته شود.

وی با بیان اینکه ‌همت دولت جدید این است که بیش از پیش باید به کردستان پرداخت و کمبودهای آن را برطرف کرد، گفت: استاندار جدید و جوان با تمام توان در خدمت مردم کردستان است و در راه شناسایی و رفع نیازهای آنها گام برمی‌دارد. مهم‌ترین ظرفیت کردستان سرمایه انسانی و فرهنگ است که دو رکن ارزشمند قدرت هر منطقه‌ای است.

وزیر کشور بیان داشت: ظرفیت‌های طبیعی و جغرافیایی در کنار ظرفیت‌های کشاورزی و دامپروری و معدنی و گردشگری باید بیش از پیش فعال شود و محرومیت باید به طور کلی زدوده شود.

وی با بیان اینکه مسئله آب شرب سنندج بسیار مهم است و باید هرچه سریع‌تر برطرف شود، گفت:‌ مرز باشماق و منطقه آزاد در کنار منطقه ویژه اقتصادی در راه توسعه استان نقش بسیار مهمی دارد. تبادلات مرزی در کردستان بسیار قابل رشد است. توسعه و پیشرفت در استان باید همه‌جانبه و در همه زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، عمرانی و... باشد.

وحیدی گفت: دولت رئیسی برای استان‌های مرزی و کمتر توسعه یافته برنامه خاصی دارد و در راه حل این مشکلات با تدبیر و برنامه‌ریزی و توکل به توان مردم و ظرفیت‌های آن استان، آن را دنبال خواهد کرد. برنامه‌های خاصی برای به میدان آوردن سرمایه‌های ملی، مردمی و خارجی تدوین شده است. کردستان و ایران قوی زمانی تحقق می‌یابد که همه مردم به میدان بیایند.

وزیر کشور اظهار داشت: استاندار جدید به عنوان میدان دار کار در استان در راه توسعه استان نقش مهمی دارد و امیدواریم این توسعه و پیشرفت را هرچه بیشتر در استان شاهد باشیم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
تنها راه به صرفه استفاده از انرژی صلح امیز اتمیه ولی متاسفانه برجام دست و پامونو بسته و برای تامین انرژی مورد نیاز برای شیرین کردن آب به ظرفیت خیلی بالای غنی سازی اروانیوم نیاز داریم. اونا که زدند زیر برجام و تحریم لغو کن نیستند. بهتره ما هم دیگه زیر بار برجام نریم و به فکر نیازهای کشور باشیم. ..
0
0