۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۹۴۹۷۰
وزیر کشور در معارفه استاندار مازندران:

دولت هیچ فاصله ای با مردم ندارد/ مشکلات کشور لاینحل نیست

دولت هیچ فاصله ای با مردم ندارد/ مشکلات کشور لاینحل نیست
مازندران - سردار احمد وحیدی در مراسم معارفه استاندار جدید مازندران، دولت سیزدهم را دولتی مردمی معرفی کرد و گفت: این دولت هیچ فاصله ای با مردم ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار مازندران با اشاره به ویژگی ها و برجستگی های مازندران، گفت: این استان از نظر معنوی، حماسه و طبیعت سهم مهمی در کشور دارد.

وی با بیان این که مازندران در بسیاری از بخش ها رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: به طور حتم در دوره جدید با بهره گیری از این ظرفیت های ارزشمند شاهد توسعه و پیشرفت این استان خواهیم بود.

سردار وحیدی با اشاره به این که در حال طی مسیر پیشرفت به سمت تمدن اسلامی هستیم، ادامه داد: مدینه فاضله نقطه تجلی پیشرفت و در نوک قله پیشرفت انسان ها است و این چشم انداز از مسیر دولت و جامعه اسلامی می گذرد.

وزیر کشور با بیان این که انقلاب، نظام اسلامی و ملت ایران دارای رسالت بزرگی هستند و نمی‌توان آن را نادیده گرفت، ادامه داد: نگاه همه مظلومان عالم به ایران اسلامی است و با هر اندوه مردم ایران غمگین و با هر پیشرفتی شاد می‌شوند چرا که مسؤولیت همه ما بسیار سنگین است.

وی در ادامه سخنان خود دولت سیزدهم را دولتی مردمی معرفی کرد و با بیان این که این دولت هیچ فاصله ای با مردم ندارد، بیان داشت: دولت مردمی یعنی این که دولتمردان جز غم مردم غمی نداشته باشند و جز خدمت بدنبال چیزی نیستند و لازمه اش وفاق و همدلی است.

وحیدی با بیان این که حرکت و تحول محور مهمی در انقلاب اسلامی است، ادامه داد: انقلاب یک تحول دائمی در یک بسته بدون تخطی از اصول تعریف شده است، اما آنچه که مهم است این است همه اینها در یک پیکره واحد به نام منافع مردم تعریف شود.

سردار وحیدی در ادامه سخنان خود به مشکلات موجود در کشور اشاره کرد و با بیان این که این مشکلات لاینحل نیست و می توان با وحدت و یکپارچگی آنها را برطرف کرد، افزود: ظرفیتی که امروز مازندران در بخش های مختلف دارد، خود به تنهایی می تواند بستر توسعه و پیشرفت باشد.

وی، اقتصاد دریا را ظرفیتی مهم در جهت توسعه اقتصادی استان عنوان کرد و گفت: نباید از اقتصاد دریا و پرورش ماهیان خاویاری در دریای خزر غافل شویم و امروز صادرات ما در این حوزه کاهش یافته که باید آنها را تقویت کنیم.

وحیدی در ادامه سخنان خود بر ضرورت جلوگیری از تغییر کاربری ها در مناطق شمالی تأکید کرد و افزود: اقتصاد دریا و جنگل، حفظ جنگل و جلوگیری از تغییر کاربری را امری مهم است و این ظرفیت‌ها منافع ملی و مردم به شمار می‌آید که باید نسبت به آن دغدغه داشت.

وزیر کشور با بیان این که مردم وحدت و یکپارچگی مسؤولان را می خواهند، ادامه داد: در همین راستا و برای رفع بسیاری از دغدغه های مردم دولت در بحث تنظیم بازار اقدامات جدی انجام داد و استانداران نیز وظیفه دارند این مسأله را به طور دقیق پیگیری کنند.

وی با تأکید براین که مسؤولان باید در قبال کارهایی که انجام شده و نشده پاسخگو باشند، افزود: امروز دولت با تمام توان در تلاش برای حل مشکلات هستند و کنترل بازار در دستور کار قرار دارد.

سردار وحیدی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت اجرای برنامه های جهشی از سوی استاندار جدید تأکید کرد و گفت: باید با همکاری و همدلی همه مدیران، نمایندگان مجلس و همچنین ائمه جمعه در جهت رفع مشکلات و نیازمندی های مردم گام های مثبتی برداشته شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم سید محمود حسینی پور به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی و از خدمات احمد حسین زادگان نیز تقدیر شد./950/

ارسال نظرات