۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۹۴۹۶۸
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تقویت جریان انقلابی/ مشکلات امروز نتیجه سوء مدیریت ها است

ضرورت تقویت جریان انقلابی/ مشکلات امروز نتیجه سوء مدیریت ها است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بر ضرورت تقویت جریان انقلابی در سطح استان تأکید کرد و گفت: تقویت این جریان برکات زیادی را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران، تغییر مدیریت ها در کشور را امری طبیعی و عامل تحول در جامعه دانست و گفت: مسؤولیت در هر سطحی، باری از جانب مردم بر دوش مسؤولان است و در آخر این کارنامه اجرایی، میزان تعهد و مسؤولیت پذیری در قبال خواسته‌های جامعه است که می‌ماند پس باید از روز اول وظیفه خود را به درستی عمل کنیم.

وی با بیان این که استاندار جدید مازندران با از همه توانمندی ها و ظرفیت های استان به خوبی استفاده کند، افزود: استاندار جدید باید مدیریت جهادی را در سرلوحه برنامه های خود قرار دهد و برای رفع مشکلات مردم و استان شبانه روزی تلاش کند.

امام جمعه ساری، مازندران را استانی مستعد و پویا با ظرفیت های چشمگیر در حوزه های مختلف معرفی کرد و گفت: به طور حتم با یک مدیریت جهادی می توان شاهد تحول مناسب در سطح استان بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در استان برخورداری مثل مازندران نباید صدها هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) باشند، ادامه داد: با توجه به ظرفیت های مهمی که در استان وجود دارد باید مسأله اشتغال جوانان به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این که جنگل، کشاورزی، آب و هوا و دریا و سرسبزی فرصتی برای ایجاد کار‌های بنیادین است، افزود: اما متأسفانه لابه لای این موهبت‌ها فقر پنهان خوابیده است که باید دلیل اینهمه بی توجهی به ظرفیت‌ها را پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تقویت جریان انقلابی در سطح استان تأکید کرد و گفت: به طور حتم تقویت این جریان برکات زیادی را برای استان در پی خواهد داشت.

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه فقر و محرومیت مازندران پشت سبزی های خدادادی این استان پنهان مانده است از برخی سوء مدیریت ها انتقاد کرد و افزود: ده ها هزار تن نهاده در بنادر فاسد می شود ‌و آن سو دام های فراوانی در دامداری ها گرسنه اند، نهاده به دنبال خورنده است و دام بدنبال نهاده، هر دو وجود دارد اما به هم نمی رسد، این نشانه چیست.

وی با بیان این که اقتصاد دریایی ما سال ها است روی زمین مانده است، بیان داشت: ظرفیت های گردشگری، دریا، جنگل، کشاورزی، باغداری و ظرفیت های فراوانی در مازندران وجود دارد، اما متأسفانه علیرغم برخورداری همه این ظرفیت ها، مازندران همچنان در ضعف و خلأ قرار دارد./950/پ210/

ارسال نظرات