۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۶۹۴۹۴۷
نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار وزیر کشور:

تغییرات مدیریتی باید به تحول در جامعه و رفع مشکلات مردم منجر شود

تغییرات مدیریتی باید به تحول در جامعه و رفع مشکلات مردم منجر شود
مازندران - امام جمعه ساری تغییرات مدیریتی در کشور را امری طبیعی دانست و گفت: مقصود از این رفت و آمد ها تحول افراد نیست بلکه باید تحول جامعه و مردم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در دیدار وزیر کشور که برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید به مازندران سفر کرده است، تغییرات مدیریتی در کشور را امری طبیعی دانست و گفت: مقصود از این رفت و آمد ها تحول افراد نیست بلکه باید تحول جامعه و مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود مازندران را استانی با ظرفیت های عظیمی معرفی کرد و با بیان این که این استان قطب اقتصادی، فرهنگی اعتقادی در کشور است، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند برجستگی های مردم مازندران بسیار زیاد است و باید تقویت و بزرگ داشته شود.

تغییرات مدیریتی باید به تحول در جامعه و رفع مشکلات مردم منجر شود

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که مازندران به دلیل شرایط خاص طبیعی و جغرافیایی باید یک استان ویژه دیده شود، ادامه داد: تنها در یک تعطیلات پنج روزه بیش از بیست میلیون مسافر به این استان سفر می کنند و همین امر ضرورت توجه بیشتر به مازندران را بیشتر می کند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ظرفیت های ارزشمندی در مازندران وجود دارد که نیازمند تقویت و حمایت بیشتر دولت است، خاطرنشان کرد: به طور حتم بهره برداری از این فرصت های موجود به رفع بسیاری از مشکلات کمک خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در میان فضای سبز این استان نشانه های آزاردهنده ای از فقر، محرومیت و عقب افتادگی وجود دارد که زیبنده مازندران نیست، تصریح کرد: انتظار ما توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود در سطح استان به منظور توسعه متوازن است.

تغییرات مدیریتی باید به تحول در جامعه و رفع مشکلات مردم منجر شود

وی با اشاره به این که متأسفانه هنوز محور توسعه مازندران مشخص نیست، ادامه داد: در مباحث کشاورزی، صنعتی و گردشگری هنوز زیرساخت های لازم فراهم نیست که باید به این امور توجه ویژه شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود به همدلی و انسجام خوب در سطح استان اشاره کرد و گفت: علیرغم وجود سلایق مختلف سیاسی در سطح استان، اما یک وحدت و انسجام خوبی میان همه افراد وجود دارد و ما نیز زیر چتر نمایندگی ولی فقیه همه این افراد و گروه ها را می بینیم.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از زحمات حسین زادگان، استاندار سابق از استاندار جدید خواست از همه ظرفیت ها برای توسعه و پیشرفت استان بهره گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: همه ما یک مجموعه هستیم و باید تنها دغدغه ما پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی و رفع مشکلات مردم باشد.

تغییرات مدیریتی باید به تحول در جامعه و رفع مشکلات مردم منجر شود

سردار احمد وحیدی، وزیر کشور نیز در این دیدار، مازندران را یک استان مهم و استراتژیک با پتانسیل های کم نظیر معرفی کرد و افزود: این استان با توجه به این ظرفیت هایی که دارد می تواند قطب توسعه کشور باشد.

وی در ادامه با تقدیر از زحمات مدیران و استانداران گذشته گفت: در یک دوره جدیدی خدمت به مردم این استان شهید پرور را آغاز خواهیم کرد./950/پ201/

ارسال نظرات