۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۹۶۰۴۴
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه:

تلاش دشمنان برای توسعه پروژه «اسلام هراسی» در جهان

تلاش دشمنان برای توسعه پروژه «اسلام هراسی» در جهان
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کریمی گفت: دشمنان دست به هر ترفندی می زنند که غیرواقعی از اسلام در نزد افکار جهانیان رقم بزنند که این همان پروژه «اسلام هراسی» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی امروز در دیدار با جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و فرماندهان پایگاه های بسیج که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: در سال های اخیر به عینه شاهد یک هجمه هماهنگ و البته کاملا برنامه ریزی شده توسط دشمنان داخلی و خارجی جهان اسلام علیه وحدت مسلمین هستیم.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: در این میان بین دشمنان داخلی و خارجی مسلمین یک تعامل و ارتباط دوسویه برقرار است، دشمنان خارجی آمران برنامه های ضدوحدت جهان اسلام هستند و دشمنان داخلی نیز عاملان پیاده شدن این برنامه ها.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه گروهک های تروریستی نماد بارز و عینی دشمنان داخلی وحدت مسلمین هستند، افزود: رشد و گسترش دین مبین اسلام در کشورهای غربی و اروپایی و موج گرایش جوانان غیرمسلمان به اسلام زمینه نگرانی عمیق دشمنان شده است زیرا آنان به خوبی می فهمند که اگر این روند متوقف نشوند چه آینده ناگواری در انتظارشان است، لذا دست به هر ترفندی می زنند که جلوه ای غیرواقعی از اسلام در جهان ایجاد کنند که این همان «اسلام هراسی» است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه اضافه کرد: ترویج پروژه «اسلام هراسی» در جهان تنها با تسلیح و تجهیز گروهک های مسلح و تروریستی در قلب جهان اسلام محقق می شود، بنابراین اربابان داعش، القاعده و سایر گروه‌های تروریستی ابرقدرتها و کشورهای غربی و اروپایی هستند.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به اینکه باید در راستای بازتعریفی جامع و درست از اسلام ناب محمدی(ص) در جهان پیشقدم باشیم، خاطرنشان کرد: اسلام آنگونه که هست به جهانیان معرفی نشده است، باید اذعان کرد که این دشمنان بوده اند که بیشتر از ما، اسلام یعنی آن اسلام دروغین را به جهانیان نشان داده اند و امروز چوب این اهمال کاری مسلمین را در این زمینه می خوریم.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: البته جدای از بی تفاوتی و کم کاری مسلمین در معرفی چهره واقعی دین رحمانی اسلام، عملکرد سخفیانه و به دور از عقلانیت برخی از کشورهای اسلامی در بحث دیپلماسی منطقه ای و جهانی مزید بر علت شده است تا چهره واقعی اسلام در نزد جهانیان به گونه ای دیگر به نمایش گذاشته شود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش برای وحدت جهان اسلام برای هر کشور مسلمانی هزینه هایی برایش به دنبال دارد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی «تِز» وحدت مسلمین از اولویت ها و اندیشه های بارز امام راحل بود و همین امر باعث شد که جهان غرب هجمه های بزرگی علیه این انقلاب نوپا ایجاد کنند که اولین نمونه بارز آن به راه انداختن هشت سال جنگ تحمیلی برای ساقط کردن این انقلاب بود.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: بی‌گمان اگر انقلاب اسلامی محقق نمی شد موضوع  فلسطین امروز از ذهن و فکر جهانیان پاک شده بود ولی این انقلاب مساله قدس شریف و فلسطین را دوباره مطرح کرد و امروز این امر به دغدغه نخست جهان اسلام تبدیل شده است./1400/پ210/

ارسال نظرات