۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۹۶۰۵۶
رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

آیت الله مجتهدشبستری در نشر آرمان های امام و انقلاب گام های مؤثری برداشت

آیت الله مجتهدشبستری در نشر آرمان های امام و انقلاب گام های مؤثری برداشت
آیت الله رجبی گفت: آیت الله مجتهدشبستری درجهت ترویج فرهنگ غنی اسلام، مکتب اهل بیت و نشر آرمان‌های امام و انقلاب در میان نسل جوان گام‌های مؤثری برداشت.

آیت الله محمود رجبی، رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین سیره علمی، مبارزاتی و انقلابی مرحوم آیت الله محسن مجتهد شبستری پرداخت و گفت: آیت الله مجتهد شبستری از عالمان  فرهیخته خطه آذربایجان بود و ایشان از شخصیت های بزرگ علمی، اخلاقی، اجتماعی و انقلابی نظام اسلامی ایران محسوب می شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه بیان کرد: مرحوم آیت الله مجتهد شبستری قبل از انقلاب حامی و پشتیبان نهضت امام راحل بود و فعالیت های تشکیلاتی بسیاری را برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی انجام داد.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت الله مجتهد شبستری همواره در خط امامین انقلاب حرکت کرد، تصریح کرد: این عالم وارسته در جامعه روحانیت مبارز عضویت داشت که این جریان همراه و پشتیبان امام راحل در نهضت انقلاب اسلامی بود.

آیت الله رجبی با بیان اینکه مرحوم آیت الله مجتهد شبستری در تصدی پست هایی که در خدمت نظام و انقلاب بودند، موفق عمل کرد، افزود: این عالم بزرگوار در سنگرهای مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و کمیته انقلاب مسؤولیت پذیرفت که به خوبی از عهده این مسؤولیت ها برآمد و همچنین ایشان نیز از امام جمعه های موفق تبریز بود.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه آیت الله مجتهد شبستری از منظر علمی در سطح بالایی قرار داشت، گفت: این عالم وارسته در جهت ترویج فرهنگ غنی اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و نشر آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در میان نسل جوان گام های مؤثری برداشت.

ارسال نظرات