۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۹۶۰۸۷
آیت الله علوی گرگانی در دیدار جبلی:

صدا و سیما دینداری مردم را زنده کند/ از نیروهای جوان بیشتر استفاده کنید

صدا و سیما دینداری مردم را زنده کند/ از نیروهای جوان بیشتر استفاده کنید
حضرت آیت الله علوی گرکانی با بیان اینکه صدا و سیما دینداری مردم را زنده کند، گفت: باید رسانه ملی هر عمل خیری که در مملکت عمل نمی‌شود را احیا و زنده کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی صبح امروز در دیدار پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ضمن خیر مقدم و تقدیر از عمکرد وی در رسانه ملی، گفت: خوشحالیم که مسؤولیت صدا و سیما به دست آقای جبلی افتاده است و خدا به شما قدرتی بدهد که در آینده شاهد برکات حضور شما باشیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: سعی کنید مردم از شما راضی باشند چرا که رضای خداوند در رضایت مردم است، راه رضایت مردم این است که هیچ مشکلی از مردم روی زمین نماند و به وسیله شما و صدا و سیما مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن می فرماید با کسانی هستم که تقوا دارند و به مردم خدمت می کنند، گفت: در صدا و سیما از نیروهای جوان بیشتر استفاده کنید، چرا که جوان به دنبال این خواهد بود که از خود اثری ماندگار به یادگار بگذارد، نشاط جوانی می‌تواند مشکلات را مرتفع کند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ابراز داشت: هیچ چیزی به اندازه دین دشمن ندارد هر عمل خیری که در مملکت عمل نمی شود را احیا و زنده کنید، ان شاءالله در آینده نه چندان دور خبرهای خوشی از شما برسد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اظهار کرد: مواظب دین باشید، اداره دین بسیار سخت است که امیدواریم حاجت های مردم به دست شما روا شوند و دین مردم را زنده کنید، دینداری سفارشی بود که پیامبر به امیرالمومنین کردند.

ارسال نظرات