۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۹۶۱۲۶
آیت الله سبحانی عنوان کرد؛

صداوسیما ندای اسلام و انقلاب را به گوش جهانیان برساند

صداوسیما ندای اسلام و انقلاب را به گوش جهانیان برساند
حضرت آیت الله سبحانی گفت: رسانه های جمعی و صداوسیما می توانند ندای اسلام و انقلاب را به صورت پاک به گوش ملت ایران و جهانیان برسانند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سبحانی امروز در دیدار پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما گفت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، صدا و سیما رکنی از ارکان کشور است که از نظر اهمیت، همسان دیگر ارکان نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: رسانه های جمعی و صداوسیما می توانند ندای اسلام و انقلاب را به صورت پاک به گوش ملت ایران و جهانیان برسانند.

حضرت آیت الله سبحانی اظهار کرد: هنر انسان و وسایل ارتباط جمعی باید این باشد که بتواند اکثریت را جذب کند چون جذب همه ملت امکان ندارد اما اکثریت قابل جذب هستند و این لطافت خاصی در انتخاب کلمات، بیان و جملات می طلبد.

وی با اشاره به حضور شیعیان در مناطق دوردست جهان بیان کرد: باید خوراک خوبی برای آنها در نظر گرفت بویژه که در بین آنها مبلغ دین کم است و صداوسیما می تواند نقش مبلغ را برای آنها داشته باشد.

حضرت آیت الله سبحانی جلب رضایت الهی در کارها را سرلوحه کار مومنین دانست و گفت: صداوسیما باید مراقب باشد آبروی افراد ریخته نشود و اگر خطا و لغزشی هم در افراد است - چون هیچ انسانی خالی از لغزش نیست - باید طبق قانون و در دادگاه به آن رسیدگی شود. هتک حیثیت افراد خلاف شرع است.

ارسال نظرات