۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۹۶۱۳۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تبیین سیره علوی نیاز امروز جامعه است

تبیین سیره علوی نیاز امروز جامعه است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه نیاز جامعه تبیین و ترویج سیره علوی است، گفت: باید از ظرفیت های مختلف برای نهادینه سازی سیره علوی بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی همایش بین المللی سیره علوی در خرم آباد، با گرامیداشت هفته بسیج گفت: موفقیت های بسیج در سایه عمل به سیره علوی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تبیین و ترویج سیره علوی نیاز جامعه است، افزود: باید راه و روش و سیره علوی را در جامعه نهادینه ساخت.

وی بیان کرد: از راهبردهای سیره علوی می توان به عدالت، آزادی، اخلاق، شایسته سالاری، سبک زندگی اسلامی، الگو قرار دادن پیشوایان معصوم، توسعه متوازن، محرومیت زدایی، مبارزه با فقر و فساد اشاره کرد.

حجت الاسلام ولمسلمین شاهرخی بیان کرد: عمل به سیره علوی رمز موفقیت در عرصه های مختلف و دوری از این سیره سبب رواج ضدارزش هایی همچون فساد و بی عدالتی و رواج دیگر مشکلات می شود.

وی مبنای سیره علوی را راستگویی خواند و تاکید کرد: وظیفه امروز ما ترویج سیره علوی در بین عوام و خواص است و باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: با تکیه بر ظرفیت هایی همچون هنر فاخر، رسانه ها و خبرگزاری ها در راستای ترویج و تبیین سیره علوی استفاده شود.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: بنیاد غدیر با ائمه جمعه، مساجد، پایگاه های بسیج، کانون مساجد و رسانه در رایتای تبیین سیره علوی تعامل داشته باشند./۹۴۵۱/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات