۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۶۹۶۱۶۴
دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ برگزار می‌کند؛

کارگاهی دو روزه درباره رویکردهای نوین در مطالعات اسلامی

کارگاهی دو روزه درباره رویکردهای نوین در مطالعات اسلامی
دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ در ژانویه سال آینده میزبان کارگاهی دو روزه درباره رویکردهای نوین در مطالعات اسلامی خواهد شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ در ژانویه سال آینده میزبان کارگاهی دو روزه درباره رویکردهای نوین در مطالعات اسلامی خواهد شد.

موسسه خاورمیانه دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ، در تاریخ سیزدهم و چهاردهم ژانویه سال جاری، کارگاهی درباره رویکردهای نوین در مطالعات اسلامی برگزار می‌کند. در واقع این کارگاه دو روزه، از منظری جدید، جهان اسلام را مورد مطالعه قرار می‌دهد. شرکت‌کنندگان در این کارگاه، به بررسی زیبایی‌شناسی و فرهنگ مادی در خاورمیانه می‌پردازند و زندگی روزمره، ساختار اجتماعی و ائتلاف‌های اقتصادی و سیاسی در کشورهای اسلامی را مورد مطالعه قرار می‌دهند.

از این‌رو، دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ طی فراخوانی از تمامی دانشجویان و محققانی که در حوزه مطالعات اسلامی به تحصیل و یا کار مشغولند، درخواست کرده است تا برای شرکت در این کارگاه اقدام کنند. براساس اطلاعاتی که بر روی سایت دانشگاه قرار گرفته است؛ تنها ۱۰ نفر برای سخنرانی در این کارگاه انتخاب خواهند شد.

علاقمندان به شرکت در این کارگاه، باید نامه انگیزشی حداکثر در ۱۵۰ کلمه برای مسئولان موسسه خاورمیانه دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان ارسال کنند. دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ از بزرگترین دانشگاه‌های آلمان به شمار می‌رود.

این دانشگاه اولین موسسه آموزش عالی در ایالت بایرن بود که در سال ۱۴۷۲ میلادی تاسیس شد.

منبع: سایت دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

ارسال نظرات