۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۶۹۶۱۶۹
آیت الله بهشتی:

نسبت به ضد ارزش‌ها در جامعه بی تفاوت نباشیم

نسبت به ضد ارزش‌ها در جامعه بی تفاوت نباشیم
آیت الله بهشتی با بیان اینکه نباید ما نسبت به ضد ارزش‌ها در جامعه بی تفاوت باشیم، گفت: نماد بسیج، چفیه است و بسیجی‌ها و حزب اللهی‌ها به این نماد خود عشق می‌ورزند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله احمد بهشتی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: هرگروهی و حزبی نمادی دارد و به آن نماد هم توجه می کند. از جمله این نمادها در بسیج، چفیه است و بسیجی ها و حزب اللهی ها به این نماد خود عشق می ورزند و برای آن ارزش قائل هستند.

وی افزود: چفیه به بسیج عشق و دل باختگی به ولایت، دین، جهاد، تقوا، دوری از زشتی ها، ایستادگی در برابر ظلم را می آموزد.

عضو جامعه مدرسین بیان داشت: باورداشتن به نماد چفیه که همانا خود باوری وتقویت روحیه جهاد است ما را نسبت به مسائل ضد دینی راسخ و استوار می کند.

وی عنوان کرد: چفیه تقویت خود سازی و تهذیب است. این مسئله این میدان و آن میدان نمی شناسد، تا دیروز جنگ سخت بود، امروز جنگ نرم، آنجا در مقابل دشمن ایستاده بودیم، پیروز شدیم، اینجا هم باید بایستیم، ولی با تأکید بر ارزش چفیه.

آیت الله بهشتی گفت: ارزش چفیه به این است که نسبت به بدی های جامعه بی تفاوت و بی خیال نباشیم، همان طور که در جنگ سخت بی تفاوت نبودیم، جهاد، جهاد است، فرقی نمی کند، تا دیروز جهاد اصغر، امروز جهاد اکبر است.

ارسال نظرات