۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۹۶۱۸۴
حجت الاسلام سالاری:

تفکر بسیجی به فرهنگ غالب در جامعه تبدیل شود

تفکر بسیجی به فرهنگ غالب در جامعه تبدیل شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام سالاری گفت: باید فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه خدمت به مردم و مقابله با ترفندهای دشمنان به فرهنگ غالب تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی سالاری امروز در دیدار با جمعی از اعضای بسیج طلاب کرمانشاه اظهار داشت: اندیشه بسیج و  بسیجی متعلق به شخص، مکان و زمان خاصی نیست بلکه از نیازها و ضرورت های مهم و همیشگی جامعه ما محسوب می شود.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: امروز باید فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه خدمت به مردم و مقابله با ترفندهای دشمنان به فرهنگ غالب تبدیل شود و به برکت همین خودباوری متاثر از این فرهنگ ناب انقلابی در جامعه ما، مستکبران با وجود تهدیدات مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی، نتوانستند هیچ یک از سیاست های خصمانه خود را تحقق بخشیده و به خواست های شوم خود دست یابند.

حجت الاسلام سالاری تاکید کرد: امروز جامعه ما نیازمند نهادینه شدن فرهنگ بسیجی است، فرهنگ بسیجی که نشات گرفته از آرمان های ناب امام راحل و انقلاب است، این نظام را در برابر هر توطئه ای که از سوی دشمنان ایجاد می شود، بیمه می کند، لذا باید برای تسری و گسترش فرهنگ و اندیشه بسیج با برنامه کار کنیم.

وی ادامه داد: بنابراین باید تلاش کنیم که ایمان و توکل بر خدا و خودباوری در بین مردم و از جمله بسیجیان نهادینه شود و خودباوری بر توانمندی های داخلی عامل مهمی در قطع وابستگی به سایر کشورها و استقلال و عظمت کشور ما است.

این استاد اخلاق اظهار داشت: بسیجی با بصیرتی که دارد هرگز به معاندان، کشورهای استکباری و غربی اعتمادی نداشته و ندارد و این یکی از ویژگی های تفکر بسیجی در جامعه ماست.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: بنابراین می توان گفت که بسیج به عنوان بازوی توانمند دینداری و ولایتمداری در همه عرصه‌ها همانند سازندگی و عمران، فرهنگی و آموزشی و... همواره حضوری جهادی و با احساس تکلیف دارد و همین روحیه بسیج است که از دستاوردهای این نظام و انقلاب در برابر توطئه های دشمنان دفاع می کند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز زیر شدیدترین و بی سابقه ترین تحریم های اقتصادی و سیاسی دشمنان و مستکبرین است، لذا تنها راه برون رفت از این وضعیت و شکست دشمن، اتکا به نیروی بسیج و تفکرات انقلابی است./1400/پ210/

ارسال نظرات