۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۹۶۱۹۱
حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی:

وارد نشدن در بازی های سیاسی مهم ترین شاخصه بسیج است

وارد نشدن در بازی های سیاسی مهم ترین شاخصه بسیج است
رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان اینکه وارد نشدن در بازی های سیاسی مهم ترین شاخصه بسیج است، گفت: بسیج نقشی اساسی در رویکردهای تحولی انقلاب داشت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جلسه شورای مدیران مرکز خدمات با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات و مدیران ارشد این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: حقیقتاً بسیج نعمتی بزرگ برای کشور و به خصوص برای نیروهای مسلح بود.

وی بیان کرد: پس از 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی، تهدیداتی از سوی غربی‌ها صورت می‌گرفت و حضرت امام(ره) احساس می‌کردند ممکن است اتفاقاتی رخ دهد و در تاریخ 5 آذر با فاصله کمی از تسخیر لانه جاسوسی دستور تشکیل بسیج را دادند یعنی تشکیل بسیج بی‌ارتباط با تسخیر لانه جاسوسی نبود.

رییس مرکز خدمات با بیان اینکه روحیه بسیجی در دفاع مقدس بسیار مشهود بود، گفت: بسیج نقشی اساسی در رویکردهای تحولی انقلاب اسلامی داشته است و عملاً تشکیل بسیج توانست قدم‌های ثمربخشی برای انقلاب بردارد.

وی اخلاص در عمل، فعالیت بدون چشم داشت، حذف تشریفات، مطیع ولایت بودن، بصیرت و همیشه در صحنه بودن را شاخص‌های مهم نیروهای بسیجی دانست و افزود: مهم‌ترین ویژگی بسیج، عدم ورود در بازی‌های سیاسی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی گفت: شهید بهشتی در جلسه‌ای می‌فرمود که من هیچ خطری را برای انقلاب اسلامی تصور نمی‌کنم مگر اینکه روزنامه‌ها، مدیران، مسئولان و دست‌اندرکاران ما وارد بازی‌های سیاسی بشوند.

وی تصریح کرد: اگر سپاه و ارتش قوت پیدا کردند و در دفاع مقدس قدم‌های خوبی را برداشته شد به برکت بسیج بود و ان‌شاءالله خداوند این توفیق را به ما بدهد همان روحیات بسیجی را در مجموعه مرکز خدمات داشته باشیم.

گفتنی است، در پایان این نشست حجت الاسلام سید مجتبی جواهریان به عنوان مسؤول دفتر موقوفات و منابع پایدار مرکز خدمات معرفی و از زحمات حجت الاسلام عدالت مسئول سابق این دفتر قدردانی شد.

ارسال نظرات