۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۹۶۲۲۸

حمایت جهاد اسلامی فلسطین از حزب‌الله

حمایت جهاد اسلامی فلسطین از حزب‌الله
جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای حمایت کامل خود از جنبش حزب‌الله لبنان را اعلام کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای حمایت کامل خود از جنبش حزب‌الله لبنان را اعلام کرد.
 
اعلام حمایت جهاد اسلامی فلسطین از حزب الله لبنان در پی اقدام استرالیا در تروریستی خواندن این جنبش لبنانی صورت می‌گیرد که جهاد اسلامی فلسطین به شدت چنین اقدامی را محکوم کرده است.
 
جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به اقدام استرالیا گفته است: تصمیم ظالمانه استرالیا در پاسخ به فشارهای صهیونیستی انجام شده است تا جانبداری آشکار دولت این کشور از رژیم صهیونیستی نمایان شود؛ رژیمی که در سایه وجود نظام بین‌المللی همدست و ناتوان از متوقف کردن کارشکنی‌ها و تجاوزات صهیونیستی علیه کشور و مردمان، همچنان دست از تجاوز و تروریسم بر نمی‌دارد. حزب‌الله به نقش و وظایف خود در مواجهه با تجاوزها و تروریسم عمل می‌کند و به نقش مشروع خود در مقاومت برابر اشغالگران و مقابله با تهدیدات مستمر این رژیم در شرایطی که آن‌ها بخش‌هایی از خاک لبنان را تحت اشغال خود درآورده‌اند، عمل کرده است.
 
به گفته جهاد اسلامی فلسطین، ما به حزب‌الله مقاومت‌کننده و رهبری آن درود می‌فرستیم و ایستادگی این جنبش در کنار ملت فلسطین، آرمان عادلانه آن‌ها و حمایت از مقاومت فلسطین را ارج می‌نهیم.
 
جهاد اسلامی در پایان ضمن ظالمانه و اشتباه قلمداد کردن تصمیم استرالیا، تأکید کرد که این تصمیم هیچ تأثیری بر حزب‌الله و تلاش این جنبش برای تقویت شیوه مقاومت نخواهد داشت بلکه پافشاری و ثبات حزب‌الله را برای ادامه این مسیر دو چندان خواهد کرد.
 
شبکه خبری الجزیره بامداد چهارشنبه به نقل از خبرگزاری فرانسه از اقدام استرالیا در تروریستی نامیدن جنبش حزب الله لبنان خبر داد.
 
بر اساس این گزارش، دولت استرالیا در پی فشارها و لابی گری های رژیم صهیونیستی مدعی شد که حزب الله لبنان را تماماً یک «سازمان تروریستی» می‌داند.
 
این ادعا در حالی است که حزب الله لبنان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین گروه‌های سیاسی در این کشور بشمار می‌رود و در حمایت از موضوعات امت اسلامی و علی الخصوص موضوع فلسطین نقش بسزایی داشته است./۹۸۸/

منبع:فلسطین الیوم
ارسال نظرات