۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۹۶۳۵۰
جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین:

استقبال از بنی گانتز در مغرب خنجری از پشت به ملت فلسطین است

استقبال از بنی گانتز در مغرب خنجری از پشت به ملت فلسطین است
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: استقبال از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در «مغرب» خنجری از پشت به ملت فلسطین است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین با صدور بیانیه‌ای به سفر «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به مغرب و نیز استقبال مقامات مغربی از وی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه خود در این زمینه تصریح کرده است: استقبال از گانتز در مغرب خنجری از پشت به ملت فلسطین است. این جنبش افزوده است: استقبال از هر صهیونیستِ قاتلی در کشورهای عربی و اسلامی خنجری از پشت به ملت فلسطین محسوب می‌شود.

این جنبش در بخش دیگری از بیانیه خود امضای توافقنامه‌های همکاری نظامی دوجانبه میان مغرب و رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

جهاد اسلامی اعلام کرد: امضای توافقنامه با رژیم صهیونیستی موجب تشویق این رژیم به ارتکاب جنایات بیشتر علیه فلسطینیان می‌شود.

روز چهارشنبه نیز کمیته‌های مقاومت فلسطین به سفر گانتز به مغرب واکنش نشان داده بودند. در بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین آمده است: گانتز یک جنایتکار جنگی بوده و سفر او به مغرب محکوم است. استقبال از گانتز توسط مقامات مغرب اوج فروپاشی ارزش‌های اخلاقی نزد آنها را به نمایش گذاشت.

این بیانیه همچنین می‌افزاید: گانتز کسی است که زنان و کودکان فلسطینی را به قتل رسانده و هم اکنون نیز به کشتار فلسطینیان ادامه می‌دهد. به نظر می‌رسد که مغرب خود را گرفتار جنایت عادی سازی ذلت بار روابط با صهیونیست‌ها کرده است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در ادامه از مردم مغرب خواسته اند تا با صدای بلند ضمن محکوم کردن سفر گانتز به کشورشان، حمایت خود از مسأله فلسطین را اعلام کنند. گفتنی است، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی سه شنبه شب وارد رباط شده بود./۹۸۸/

منبع:فلسطین الیوم

ارسال نظرات