۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۹۶۳۶۴
یادداشت؛

از مطالبه گری تا مقابله گری!

از مطالبه گری تا مقابله گری!
انقلابیون اصیل اگر احساس کنند برخی انقلابیون دیروز، نظام اسلامی را دشمن شاد می‌کنند به تکلیف انقلابی و ولایی خویش در قبال این بی انضباطی ها عمل خواهند کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مطالبه گری و گفت‌وگو و انتقاد و اعتراض با ذات انقلاب اسلامی عجین است. انقلابی بودن هم با مصالحه و محافظه کاری سازگار نیست. هیچ مسئول و نهادی هم به دلیل حمایت رهبری مصون از اشتباه نیست و همه باید همیشه و همواره پاسخگوی رفتار خودشان باشند و حق ندارند خود را از تکلیف شفاف سازی و تبیین گری و اقناع سازی در مورد تصمیماتشان فارغ بدانند. بر این اساس مطالبه گری خواست اسلام و نظام و رهبری است و مطالبه گر ناصح، نیاز امروز و هر روز انقلاب اسلامی است.

اینها درست؛ و لکن باید این را هم دانست که مطالبه غیر از مقابله است و از مطالبه گری به مقابله گری کشیده شدن علامت خوبی برای نیروهای انقلابی نیست و از سرنوشت خوارجی که روزی یار امامشان بودند و به تقابل و تعارض کشیده شدند باید عبرت گرفت. برخی افراد و جریان ها حواسشان نیست که رفته رفته از مجرای نصح و مطالبات منصفانه در مسیر معارضه و مقابله قرار می گیرند. این دوستان در مسیر مقابله با واکسیناسیون عمومی که توصیه رهبری و تصمیم نظام است شعارهایی بر وزن شعارهای دوران مبارزه با نظام ستمشاهی سر می دهند و با اخلال در نظم و نادیده گرفتن خطوط قرمز اجتماعی، گاه حتی نظام اسلامی و نیروهای انتظامی را به نظام های مستبد و طاغوتی هم تشبیه می کنند.

انقلابیون اصیل این رفتارهای سخیف و هنجارشکنی های غیرقانونی و خلاف شرع را به دقت و بصیرت رصد می کنند و البته اگر احساس کنند برخی انقلابیون دیروز، نظام اسلامی را دشمن شاد می‌کنند به تکلیف انقلابی و ولایی خویش در قبال این بی انضباطی ها عمل خواهند نمود.

محمدرضا باقرزاده

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
((احتمال تبرئه سیف و عراقچی))
رجوع به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)برای تظلم خواهی آنهم از رای دادگاهی که استجازه آن اخذ شده نمی بایستی منجر به تضعیف جایگاه دادگاه رسیدگی به مفاسد اقتصادی توسط افراد متمول و دارای زر و زور گردیده و مردم را از اجرای عدالت در مورد آقازاده ها و ژن های خوب آنهم در شرایطی که کشور به کسب اعتماد و حمایت مردم بیش از پیش نیاز دارد نا امید سازد.
0
0