۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۹۶۳۷۰
یادداشت؛

پشت پرده سناریوهای تجمع!

پشت پرده سناریوهای تجمع!
راهبرد نظام سلطه و غرب گرایان داخلی که دقیقا برنامه های دشمن را در داخل پیگیری می کنند، این است که ملت ایران را به یک جنبش اجتماعی فراگیر وادار کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، این روزها کشور ما، به میدان بزرگی برای اجرای عملیات روانی، علیه نهاد حکمرانی ملی تبدیل شده است. از خوزستان، به اصفهان و از اصفهان به چهار محال و بختیاری و چه بسا در آینده نزدیک، از چهار محال، به یزد و از آنجا به کرمان و سپس سیستان و بلوچستان و غیره سرایت کند.

صورت ظاهر ماجرا نیز چیزی جز مطالبات بر حق و خواسته های مشروع اقوام، طوایف و اهالی استان‌های مختلف؛ نظیر موضوع بحران آب و یا واکسیناسیون و امثال آن نیست.

از سوی دیگر زمزمه های برگزاری تجمعات صنفی؛ نظیر معلمان و قشر فرهنگی، کارگران صنایع و معادن، پرستاران، بازنشستگان و غیره نیز کم و بیش به گوش می رسد.

همزمانی آغاز و یا اوج گیری و فراگیر شدن اینگونه تجمعات و مطالبه گری ها، با شروع بکار دولت نوپای سیزدهم که خود را دولت مردم نامیده و در صد روزه آغازین تولدش، کوشیده است فاصله ناصواب دولت با ملت را که محصول سیاست‌های مافیای غربگرای اشرافیت است، در هم بکوبد و از دشواری‌های معیشتی و رفاهی مردم بکاهد، جای تأمل و ژرف نگری بسیار دارد.

رسانه های جریان غرب گرا؛ موسوم به اصلاحات که بی پروا از منافع غرب دفاع کرده و حمایت آشکار از سیاست‌های دشمن غربی صهیونیستی علیه کشورمان را وجهه همت خود ساخته اند؛ همان‌ها که با عملیات فریب افکار عمومی، اخیراً ٨ سال بر گرده ملت سوار شده و همسو با فشارهای دشمن کوشیدند که اقتدار و توان ملی را در بخش‌های گوناگون در هم بشکنند و با اعمال بحران گسترده معیشتی، به نمایندگی از دشمن، از آحاد ملت ایران انتقام گرفتند، اکنون که حدود ١٠٠ روز از آغاز بکار دولت جدید می گذرد و همچنان بسیاری از معاونان وزرای دولت قبل بر سر کار هستند، در یک جنگ روانی و دروغ پردازی گسترده، هم دولت را تخریب می کنند و هم می کوشند که مردم را از موفقیت دولت انقلابی و مردمی ناامید سازند.

همه می دانند که مافیای مزدور اصلاحات، علاوه بر تخریب زیرساخت‌ها، بویژه در یکسال آخر دولت دوازدهم، اقدام به مین گذاری میادین اقتصادی و صنعتی و کشاورزی و سایر بخشها در کشور کرد.

دولت سیزدهم، دست کم یکسال وقت نیاز دارد تا مین ها را خنثی و جمع آوری کرده و فضای بی اعتمادی را به امید و اعتماد تبدیل کند.

غرب گرایان داخل کشور و رسانه ها و شبکه های اجتماعی دشمن، از همین فرصت استفاده کرده و در حال تکرار و زمزمه پر حجم یک پیام در گوش ملت ایران و جهانیان هستند که دیدید دولت رئیسی هم نتوانست کاری کند.

از طرف دیگر با پخش شایعات گوناگون، تلاش می کنند که ملت را به این باور برسانند که دولت، مجلس، قوه ی قضاییه و شهرداری ها، یکپارچه دست اصول گراها، انقلابیون و ارزشیهاست و اینها هماهنگ با هم، هزار فامیلی دزد و ناکارآمد و بی سوادند و این وضعیت، دست‌پخت نهاد مرکزی حاکمیت است که همواره از قدرت یافتن انقلابی ها حمایت می کرد.

بعد نتیجه می گیرند که این نظام، اصلاح شدنی نیست و تنها راه نجات ملت ایران، جنبشی فراگیر بدست تمامی اقشار جامعه است.

راهبرد نظام سلطه و غرب گرایان داخلی که دقیقا برنامه های دشمن را در داخل پیگیری می کنند، این است که ملت ایران را به یک جنبش اجتماعی فراگیر وادار کنند.

اعمال عظیم ترین، دشوارترین و پیچیده ترین تحریم های تاریخ جهان و فشار حداکثری آمریکا و دنیای غرب و جنگ رسانه ای وحشتناک آنها، در راستای این راهبرد، برنامه ریزی شده است.

دشمنان ایران، از تجربه چهل ساله سیاست‌های خود علیه ملت ایران، به این نتیجه قطعی رسیده اند که نظام جمهوری اسلامی را نمی توان، تنها با فشار از بیرون و یا با اقدام نظامی سرنگون کرد؛ بلکه تنها راه نابودی نظام، جنبش های بزرگ اجتماعی است که توسط حاشیه نشینان، کارگران، معلمان، کشاورزان، دامداران، فقرا و طبقه متوسط که بدلیل تحریم‌ها و همچنین سیاست‌های مخرب غربگرایان داخلی، بیشترین فشار را تحمل می کنند، آغاز می شود و حمایت و همگرایی سایر اقشار را در پی خواهد داشت.

پشت پرده سناریوی بحران آب که مرحله به مرحله، از یک استان، به استان دیگر، دست بدست می شود، چیزی جز پیگیری این راهبرد دشمنانه نیست؛ راهبردی که از یک سو اقتدار مدیریت کلان کشور و نظام حکمرانی را به چالش می کشد و از سوی دیگر، طوایف، اقوام و مردم استان‌های مختلف را به صف بندی علیه یکدیگر سوق می دهد و از این رهگذر، با تضعیف انسجام ملی، فروپاشی ایران عزیز را نشانه گیری کرده است.

بی تردید درک این حقیقت برای آحاد ملت فهیم ایران، کار دشواری نیست که بحران‌هایی نظیر بحران آب، بی عدالتی و مصائب معیشتی و غیره، یک ماهه و سه ماهه و یکساله پدید نیامده است که به فوریت قابل رفع باشد. این بحران‌ها، محصول دهها سال مدیریت نابخردانه؛ بلکه دشمنانه فرقه اشرافیت موسوم به اصلاحات است که در همراهی با دشمنان خارجی، با همه توان، تضعیف و تخریب توان ملی را وجهه همت خود ساختند.

برخورداری از کمترین سطح قیومی:

از عِرق ملی، ایجاب می کند که با درک این ترفند پیچیده دشمن که هدف غایی آن، فروپاشی ایران عزیز است، از ادامه و گسترش این پدیده جلوگیری کنیم.

بصیرت افزایی ملی و هوشیاری اقوام و اقشار گوناگون، اعمال کارآمدترین شیوه های حکمرانی و مدیریت کلان توسط دولت و مجلس، همگرایی و انسجام و هماهنگی سه قوه، تدبیر هوشمندانه و عالمانه رسانه ملی و سایر رسانه های انقلابی، در خنثی کردن ترفندهای نرم دشمن و فرماندهی مؤثر آفندی علیه دشمن و بر ملا کردن نقشه های خبیثانه جبهه استکبار و عوامل داخلی آن، از جمله ضروریات حیاتی است که می تواند طراحی دقیق دشمن را در این شرایط سرنوشت ساز عقیم سازد.

آحاد مردم بصیر؛ بویژه جوانان و همه فعالان فرهنگی کشور، باید برای شرکت در دفاع نرم و رسانه ای، عازم شوند و با تمام توان، لشکر تحریف و دروغ و عوامفریبی دشمن را درهم بشکنند.

جاماندگان از دفاع مقدس، عملیات کربلای چهار و پنج امروز را از دست ندهند. دشمن با همه توان خود، جنگ نرم علیه تمامیت ایران و انقلاب اسلامی را تدارک دیده و عملیاتی بسیار پیچیده و چند وجهی را طراحی کرده است.

او در این اندیشه است که با در اختیار گرفتن قلب و فکر و اراده ملت، مردم را علیه خودشان، به انقلابی علیه انقلاب خودشان، وادار کند.

بی شک پیروزی لشکریان توحید در این نبرد سهمگین، علیه تکنیک های عملیات روانی تمامی جبهه کفر و صهیونیزم و نفاق، بسیار شیرین تر، عظیم تر و پر اجرتر از جهادی است که رزمندگان ما در عملیات‌های ۴ و ۵ آفریدند.

سیدحمیدرضا طالقانی

ارسال نظرات