۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۹۶۳۸۷
امشب انجام می شود؛

برگزاری مراسم سالگرد آیت‌الله یزدی در حرم حضرت معصومه

برگزاری مراسم سالگرد آیت‌الله یزدی در حرم حضرت معصومه
سالگرد رحلت آیت‌الله محمد یزدی رییس سابق جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سخنرانی آیت‌الله اراکی در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حسن فرقانی مسؤول واحد مراسم و محافل حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: ویژه برنامه‌های حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در هفته جاری از ۶ تا ۱۲ آذرماه با حضور سخنرانان و مداحان برگزار می‌شود.

مسؤول واحد مراسم و محافل حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: پنج‌شنبه شب نیز ویژه برنامه سالگرد آیت‌الله محمد یزدی با سخنرانی آیت‌الله محسن اراکی و مداحی عباس حیدرزاده به همراه زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام شهیدی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: محفل سخنرانی قبل از نماز ظهر در هفته جاری از شنبه تا دوشنبه با محوریت پرسمان احکام شرعی با حضور حجج اسلام والمسلمین مهدی شهبازی، امامعلی یعقوبی و سید عبدالرحیم کاظمی دنبال می‌شود و همچنین از سه شنبه تا جمعه حجج اسلام والمسلمین محمدرضا مقیسه، علی عباس‌زاده، حسین قربانی نائینی و سید احمد موسوی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

مسؤول واحد مراسم و محافل حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه هر روز در حرم مطهر بانوی کرامت بعد از نماز عصر زیارتنامه ایشان خوانده می‌شود، عنوان کرد: محمد چراغی، حسن مالکی‌نژاد، سید محمد عباسپور مقدم، محمد ریحانی، حسن پاکزمان و حسن شالبافان از شنبه تا پنج‌شنبه این زیارتنامه را قرائت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه محفل قبل از نماز مغرب نیز از شنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی، سید مهدی نبوی، حسنعلی آهنگران، حسین وحیدپور و باباییان دنبال می‌شود، عنوان کرد: پنج‌شنبه غروب نیز محفل انس با قرآن کریم برای زائران در حرم مطهر برگزار می‌شود و جمعه نیز در این زمان زیارت آل یاسین با نوای مرتضی معماریان و زمزم مهدویت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا فوادیان دنبال می‌شود.

فرقانی مطرح کرد: از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب حجج اسلام والمسلمین حسین جوشقانیان، حبیب‌الله فرحزاد، سید حسین حسینی قمی، سید حسین مؤمنی و ناصر رفیعی در حرم سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جمعه شب نیز محفل زمزم خانواده با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مجید همتی در حرم مطهر دنبال می‌شود، عنوان کرد: محفل قرائت دعای توسل در شبستان امام خمینی(ره) حرم با حضور هیأت جانبازان سه شنبه شب برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
عاقبت همه ما چه خوب و چه بد مرگ است چه خوب که به فکر آخرت باشیم
0
0