۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۶۹۶۴۳۵
آیت الله علما:

خدمت به مردم اولویت اصلی مسؤولان و مدیران باشد

خدمت به مردم اولویت اصلی مسؤولان و مدیران باشد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: هر خدمتی که برای ملت ایران انجام دهیم بازهم کم است، این مردم در عمر این انقلاب به انحای مختلف روحیه انقلابی و ولایی خود را نشان داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما عصر امروز در دیدار مدیرعامل و کارکنان سازمان همیاری شهرداری های کرمانشاه اظهار داشت: یکی از اولویت های مسؤولان و مدیران در نظام اسلامی باید خدمت به مردم و جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: خوشبختانه سازمان هایی همانند همیاری شهرداری های و ... خدمات مختلف و متنوعی را به مردم ارائه می دهند که در صورت گسترش این خدمات مشکلات بیشتری در اجتماع همانند اشتغال، معیشت و... حل خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: جامعه ما به دلایل مختلف، دچار مشکلاتی شده است که همین مشکلات زمینه ساز برخی از ناهنجاری ها شده است که باید برای رفع آنها همه بسیج شویم.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم از دولتمردان و نظام اسلامی انتظار دارند که مشکلات را حل کنند، بنابراین اولویت هر مسؤولی در این نظام باید رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته ها و نیازهای مردم باشد.

وی تاکید کرد: یکی از نهادهایی که به صورت مستقیم در عرصه خدمت به مردم شناخته می شود، شهرداری ها هستند، لذا کسانی که در این سازمان شهری حضور دارند باید در راستای خدمت رسانی به مردم بسیار کوشا و البته نگاهی جهادی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بیان داشت: هر خدمتی که برای ملت ایران انجام دهیم بازهم کم است، این ملت در عمر 4 دهه انقلاب اسلامی به روش و انحای مختلف روحیه انقلابی و ولایی خود را در عمل نشان داده اند./1400/

ارسال نظرات