۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۹۶۲۸۶
امام جمعه ثلاث باباجانی عنوان کرد؛

روحانیت؛ پرچمدار فرهنگ بسیجی و دفاع از ارزش های انقلاب

روحانیت؛ پرچمدار فرهنگ بسیجی و دفاع از ارزش های انقلاب
کرمانشاه ـ ماموستا شیخی گفت: علما و روحانیون پرچمدار فرهنگ بسیجی و مدافع ارزش های اسلام و آرمان های انقلاب هستند و در همه صحنه ها حضوری پرشور و چشمگیر دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش «تبیین جایگاه ایثار و شهادت و خدمات بسیج» امروز به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه و با حضور روحانیون و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان در شهرستان روانسر برگزار گردید.

ماموستا ملااحمد شیخی در این همایش اظهار داشت: علما و روحانیون خود را بسیجی می دانند و در این عصر هم به عنوان  رزمنده و مدافع ارزش های اسلامی در جبهه های فرهنگی فعالیت می کنند.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: بسیاری از جلسات تصمیم گیری جبهه و جنگ در منطقه اورامانات با محوریت روحانیون منطقه انجام می شد و امروز نباید آن مجاهدت ها و نقش آفرینی ها فراموش شود و همین روحانیون و ائمه جمعه امروز هم با توجه به مقتضیات زمانی در تریبون های نماز جمعه نقش آفرینی می کنند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه از ابتدای شکل گیری انقلاب همواره علما و روحانیون و ائمه جمعه و جماعات به ویژه در بحران ها و تهدیدها ، خدمات ارزنده و شایانی ارائه داشته و دارند، بیان داشت: علما و روحانیون پرچمدار فرهنگ بسیجی و مدافع ارزش های اسلام و آرمان های انقلاب هستند و در همه صحنه ها حضوری پرشور و چشمگیر دارند.

ماموستا شیخی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: معاندان و دشمنان جنگ روانی و شبیخون فرهنگی بزرگی علیه ملت ایران و سایر مسلمانان به راه انداخته اند و ضرورت دارد صاحبان منبر مثل دوران دفاع مقدس در میدان حضوری تاثیرگذار داشته باشند./1400/پ210/

ارسال نظرات