۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۹۶۱۹۹
مدیر حج و زیارت کرمانشاه خبر داد؛

اعزام اولین گروه از زائران عتبات عالیات به عراق از پایان آذرماه جاری

اعزام اولین گروه از زائران عتبات عالیات به عراق از پایان آذرماه جاری
کرمانشاه ـ نیک روش گفت: اولین گروه از زائرین عتبات عالیات آذرماه جاری از طریق هوایی به کشور عراق اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حسین نیک روش، مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اعزام زوائر عتبات عالیات از استان کرمانشاه اواخر آذرماه سالجاری آغاز می شود.

مدیر حج و زیارت کرمانشاه گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بین کشور ایران و عراق عزیمت زائران به عتبات عالیات در مسیر رفت به صورت هوایی و در مسیر بازگشت به صورت زمینی صورت می گیرد.

نیک‌روش در ادامه سخنان خود تأکید کرد: با توجه به شرایط کرونایی جامعه و نیز حفظ سلامت زوار عتبات عالیات، 72 ساعت قبل از پرواز از زائرین تست PCR گرفته می شود در ضمن تمامی زوار باید 2 دُز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ثبت نام از زائرین عتبات عالیات در دفاتر زیارتی سطح استان کرمانشاه انجام می شود، گفت: برای آماده سازی تهمیدات در نظر گرفته شده تیمی از سوی اداره حج و زیارت استان کرمانشاه در روزهای اخیر به کشور عراق اعزام شده است که این تیم بسترها همانند آماده سازی محل اسکان، جابجایی زائرین و... را بر عهده دارند.

نیک‌روش عنوان داشت: اولین گروه از زائرین عتبات عالیات آذرماه جاری عازم کشور عراق می شوند و طبق برآوردهای صورت گرفته هزینه این زیارت بر هر یک از زوار 6 میلیون تومان است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برآوردها نشان می دهد که در حدود یکصد تا 110 زائر از طریق یک پرواز به کشور عراق سفر کنند که در صورت استقبال بیشتر، تعداد پروازهای بیشتر خواهد شد./1400/پ210/

ارسال نظرات