۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۹۶۶۶۵
رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در هندوستان:

زحمات تبلیغی و دادرسی شیخ واعظی فراموش نشدنی است

زحمات تبلیغی و دادرسی شیخ واعظی فراموش نشدنی است
حجت الاسلام والمسلمین شاکری رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در دهلی نو هندوستان با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلام محسن واعظی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شاکری رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در دهلی نو هندوستان با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلام محسن واعظی را به خانواده آن مرحوم، جامعه روحانیت و شیعیان کشمیر هند تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

العلماء باقون ما بقی الدهر

خبر غم انگیز درگذشت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای شیخ غلام محسن واعظی که عمر شریف خویش را در خدمت به دین مبین اسلام ودر نشر علوم محمد وال محمد سپری نمود و با سرپرستی انجمن اثنا عشری وحوزه علمیه در کارگیل سفره پر برکت علم وهدایت را برای مردم وجوانان گستراند وهمیشه مردم ومومنین از مقام علمی ایشان در نماز جمعه ومنابر و درجلسات عمومی وخصوصی بهره مند شده اند، موجب تأثر وتألم اینجانب گردید. زحمات تبلیغی و داد رسی ایشان نسبت به مردم فراموش نشدنی است.

رحلت آن مرحوم و مغفور را به ساحت مقدس ولیعصر(عج) به علماء وروحانیون هندوستان بالخصوص علماء و طلاب منطقه کارگیل،علاقه مندان و تمام کسانی که از وجود مبارک ایشان بهره مند گشته اند از طرف خودم وهمه همکاران در نمایندگی جامعة المصطفی تسلیت عرض نموده علو درجات وغفران الهی را برای ایشان و صبر جمیل را برای همه بازماندگان ازخدای منّان مسئلت می نمایم.

رضا شاکری
رئیس نمایندگی جامعه المصطفی دهلی نو هند

/988/

ارسال نظرات