۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۹۶۷۰۴
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی:

رفع مشکلات و گره گشایی از کار مردم رویکرد نخست مسؤولان باشد

رفع مشکلات و گره گشایی از کار مردم رویکرد نخست مسؤولان باشد
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران، رفع مشکلات مردم را نخستین وظیفه مسؤولان دانست و گفت: بررسی حوائج، مشکلات و گره گشایی از کار مردم باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان، یکی از اهداف تشکیل این جلسه را احیای امر اهل بیت(ع) که مصداق آن برگزاری جلسات و گفت و گو با یکدیگراست دانست و گفت: در سال ۵۷ جمهوری اسلامی، امر بزرگ اهل بیت(ع) در این سرزمین اقامه شد و گسترش پیدا کرد و بحمدلله ادامه نیز دارد.

وی با بیان این که امروز نیز باید همچنان گذشته پای کار باشیم و برای تداوم انقلاب و آرمان های نظام تلاش کنیم، افزود:، تداوم انقلاب به باهم بودن همه مسؤولان و بیان مشکلات و مسائل کشور، ارائه راهکار و راهبرد و تعامل و کمک جهت پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که از زاویه ای دیگر هدف این جلسات بررسی حوائج و مشکلات مردم و گره گشایی از گره های مردم است، تصریح کرد: همه بخش های مختلف کشور باید برای رفع مشکلات و گرفتاری های مردم از هر ظرفیتی استفاه کنند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که ما باید خدمتگزار مردم باشیم و در این مسیر هرچه خدمت کنیم باز هم کم است، بیان داشت: امروز باز کردن گره ای از مشکلات مردم یک وظیفه و تکلیفی است که بر عهده همه ما قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که ائمه سراسر کشور با احصا مشکلات شهرها و استان خود حدود شش هزار طرح و مشکل به همراه راهکارهای برون رفت از آن را در مجموعه ای جمع آوری و به رییس جمهور ارائه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز در این گردهمایی با بیان این که امروز وظیفه سنگینی داریم و آن تبیین و بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب است، گفت: این امر را نه تنها در خطبه‌ها بلکه با استفاده از هر فرصتی باید انجام دهیم.

وی با بیان این که اگر بخواهیم نظامی دینی داشته باشیم دشمن نیز خواهیم داشت، افزود: همانطور که پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار(ع) دشمن داشتند امروز نیز در نظام دینی، کشورمان با دشمنان زیادی مواجه است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که وسوسه گران سیاسی می خواهند ذهن عامه مردم را به انحراف بکشانند و از رهنمودهایی که رهبری معظم انقلاب می دهند منحرف کنند و به سمت و سوی دیگری بکشانند، ادامه داد: آنها می خواهند تحت عنوان تعامل با دنیا خط ذلت بار سازش با دشمن را مطرح کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که در این قسمت مسؤولیت ما سنگین تر می شود و باید هوشیار باشیم، تصریح کرد: ائمه جمعه باید از هر فرصتی برای تقویت آگاهی و بصیرت مردم استفاده کنند./950/پ210/

ارسال نظرات