۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۹۶۷۱۶
حجت الاسلام نقدعلی در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

پرهیز از حاشیه ها و تلاش برای بهبود معیشت مردم، ویژگی مجلس یازدهم

پرهیز از حاشیه ها و تلاش برای بهبود معیشت مردم، ویژگی مجلس یازدهم
حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه در مجلس دوره یازدهم کمتر به حاشیه‌ها پرداخته شده است، گفت: نمایندگان منافع ملت و بهبود معیشت مردم را در دستور کار خود قرار داده اند.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، گفت: آیت الله مدرس از نمایندگان تراز مجلس شورای اسلامی بود و باید نمایندگان سیره ایشان را الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام نقدعلی به تبیین شاخص ها و ویژگی های نماینده تراز انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: نماینده تزار انقلاب اسلامی باید فردی شجاع، دنبال کننده حق و حقوق مردم و پیاده سازی احکام دین در جامعه بوده و همچنین به دور از فساد و منافع شخصی و منطقه ای باشد.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ابزار داشت: هرچند میان افق هایی که رهبر معظم انقلاب برای مجلس شورای اسلامی ترسیم کردند فاصله وجود دارد، اما در این دوره مجلس انقلابی قدم های مناسبی در راستای دستورات ایشان برداشته شده است.

حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه در مجلس دوره یازدهم کمتر به حاشیه ها پرداخته شده، افزود: نمایندگان این دوره مجلس کمتر به مسائل حزبی، جناحی و منطقه ای پرداختند و بیشتر مسائل کلان کشور، منافع ملت و بهبود معیشت مردم را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی با تأکید بر اینکه نماینده تراز انقلاب اسلامی باید دارای تقوای مدیریتی و نظارتی باشد، اظهار کرد: نمایندگان مجلس انقلابی سعی کردند که به وظیفه نظارتی خود به خوبی عمل کنند و مبارزه با فساد را در دستور کار قرار دهند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران در مجلس سبب شده که دوباره دولت ها و سران اروپایی به پای میز مذاکرات هسته ای برگردند.

وی با تأکید بر اینکه اکثر نمایندگان دوره یازدهم عملکرد آقای روحانی را نامطلوب و غیرکارآمد می دانستند، ابراز کرد: نمایندگان مجلس سعی کردند تصمیماتی که دولتمردان گذشته در جهت منافع مردم گرفته را همراهی کنند و اگر در جایی تصمیماتی خلاف منافع ملت اتخاذ شده، جلوی این دستورات غلط در دولت گذشته گرفته شود.

حجت الاسلام نقدعلی درباره تعامل مجلس شورای اسلامی و دولت مردمی آیت الله رئیسی گفت: امروز نیز همکاری و همزایی مناسبی میان نمایندگان مجلس انقلابی و دولتمردان دولت سیزدهم به وجود آمده است.

ارسال نظرات