۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۶۹۶۷۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

اطلس فرهنگی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تهیه و تدوین شود

اطلس فرهنگی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تهیه و تدوین شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: در ۲ سال گذشته پایگاه های اجتماعی در کرمانشاه به ۲۷ پایگاه اجتماعی افزایش یافته است لذا  اطلس فرهنگی باید تهیه و تدوین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنقر امروز با حضور حجت الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: بسیاری از فعالیت‌های مذهبی در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا با محدودیت رو به رو شد اما در همین مدت اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته است.

حجت الاسلام احمدی گفت: فعال کردن گروه‌های جهادی در زمینه کمک‌های مومنانه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به مواسات و همدلی و همچنین حضور روحانیون و طلاب در محلات و حل مشکلات آنان از جمله اقدامات صورت گرفته است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اهمیت احیای ارزش دینی و ملی، افزود: احیا، گسترش و تقویت ارزش‌های اسلامی و خنثی سازی نقشه‌های دشمنان در حوزه‌های مختلف مانند تفرقه افکنی بین شیعه و اهل سنت و مقابله با جریان تهاجم فرهنگی در استان کرمانشاه از جمله اقدامات شاخص تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برای استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون باید برنامه ریزی مناسب صورت گیرد و یکی از معضلات امروز استان کرمانشاه جزیره‌ای عمل کردن ارگان‌ها و نهادهای مختلف است.

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: اولویت اصلی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در سال جاری مقابله با آسیب‌های اجتماعی است، لذا در ۲ سال گذشته تعداد پایگاه‌های اجتماعی استان کرمانشاه از ۲ پایگاه به ۲۷ پایگاه اجتماعی افزایش یافته و اطلس فرهنگی باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تهیه و تدوین شود.

براساس این گزارش در پایان این مراسم، از زحمات حجت الاسلام سید حسین صامعی رئیس پیشین تقدیر و حجت الاسلام محسن فدایی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی منصوب گردید./1400/پ210/

ارسال نظرات