۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۹۶۹۵۰
آیت الله علما تاکید کرد:

نقش کلیدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بصیرت افزایی جامعه

نقش کلیدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بصیرت افزایی جامعه
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مورد رضایت رهبر انقلاب اسلامی است و این شورا همواره در بحث بصیرت افزایی جامعه نقش بسزایی ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امروز نیازمند عزم جدی مسؤولان برای رفع مشکلات اقتصادی و سفره مردم هستیم و باید برای برون رفت از این وضعیت فکری اساسی شود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که در سال های اخیر به عنوان دغدغه ای ملی شناخته  می شود، موضوع کاهش فرزندآوری در کشور است، باید با برنامه ریزی مدون و اساسی این فرهنگ نادرست برخی از زوجین اصلاح شود، البته دولت باید مشوق هایی هم در این باره در نظر بگیرد.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دشمن به نوعی با تحریم های سیاسی و اقتصادی خود به دنبال ایجاد وابستگی کشور در بخش هایی همانند اقتصادی، نظامی، فرهنگی و... به دیگر کشورهاست، لذا باید با کار بیشتر این توطئه دشمنان خنثی شود.

آیت الله علما اظهار داشت: امام خمینی(ره) در عمل نشان داد که ایستادگی روی پای خود امکان پذیر است البته شاید در این راه با مشکلاتی روبرو شویم، ولی برای استقلال واقعی باید این کار را انجام داد زیرا رسول اکرم در این باره می فرمایند که باید صبور بود زیرا نصرت همراه با صبر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اگر امروز آمریکایی های زورگو برای مذاکره با ایران لحظه شماری می کنند این امر نتیجه 4 دهه ایستادگی ملت ایران در برابر ابرقدرتهای جهانی است.

این عالم برجسته کرمانشاهی در ادامه با اشاره به استعفای آیت الله جنی از مسؤولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، عنوان کرد: عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاملا مورد تایید و رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است و این شورا همواره در بحث بصیرت افزایی جامعه نقش بسزایی ایفا می کند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه دوازدهم آذرمان سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: قانون اساسی ما توسط جمعی از علما، نخبگان، مجتهدان و صاحبان اندیشه و در راس آن شهید آیت الله بهشتی نوشته شده است و به ‌همین دلیل از یک اتقان ویژه ای برخوردار است./1400/پ201/

ارسال نظرات