۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۹۷۰۱۷
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله صادقی عالمی وارسته و مجاهدی خستگی ناپذیر بود

آیت الله صادقی عالمی وارسته و مجاهدی خستگی ناپذیر بود
لرستان - آیت الله نیازی از آیت الله صادقی به عنوان عالمی وارسته و مجاهدی خستگی ناپذیر یاد کرد و گفت: مجاهدت های این عالمفرهیخته و فقیه برای نسل امروز و آینده تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، آیت الله هاشم نیازی، صبح امروز در مراسم تشییع پیکر آیت الله صادقی در مصلی الغدیر خرم آباد، گفت: مرحوم آیت الله صادقی حق پدری بر گردن ما دارد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایت الله حاج شیخ عباسعلی صادقی، 80 سال از عمر خویش را در عرصه تعلیم و تربیت، تبلیغ و مجاهدت گذراند، افزود: زحمات 80 ساله این عالم مجاهد برای نسل امروز تبیین شود.

وی با بیان اینکه ابعاد شخصیتی آیت الله صادقی را نمی شود در یک سخنرانی بیان کرد، عنوان داشت: در این راه باید نشست ها و همایش های مختلفی برگزارشود.

آیت الله نیازی خاطرنشان کرد: آیت الله صادقی در آن دوران خفگان روستا به روستا می رفت  و از خط امام حمایت می کرد و پس از پیروزی انقلاب فعالیت های چشمگیری داشته است.

وی عنوان داشت: این عالم وارسته و مجاهد خستگی ناپذیر، علاوه بر فعالیت های دینی و تعلیم و تربیت و تدریس دروس عالیه، از آغاز نهضت و انقلاب اسلامی با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس تا کنون همواره در کنار امامین انقلاب تا آخرین لحظه در مسیر اهداف امام راحل و منویات مقام معظم رهبری پابرجا و استوار باقی ماند.

آیت الله نیازی از آیت الله صادقی به عنوان یک طبیب دوار یاد کرد که خودش بالای سر مریض می رفت و رسالت تبلیغی خویش را انجام می داد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات