۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۹۷۰۲۰
رییس جمهور در پیام تسلیتی:

آیت الله صادقی عمر خود را وقف ترویج معارف اسلام و دفاع از آرمان‌های انقلاب کرد

آیت الله صادقی عمر خود را وقف ترویج معارف اسلام و دفاع از آرمان‌های انقلاب کرد
آیت الله رئیسی با صدور پیام تسلیتی در پی ارتحال آیت الله صادقی تصریح کرد: این فقیه عالیقدر و انقلابی عمر خود را وقف ترویج معارف اسلامی و دفاع از آرمان‌های انقلاب کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، رییس جمهور در پیامی رحلت آیت الله عباسعلی صادقی رییس فقید حوزه علمیه خرم آباد را تسلیت گفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این پیام خاطرنشان کرد: این فقیه عالیقدر و انقلابی عمر گرانمایه خود را وقف ترویج معارف اسلامی، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تربیت شاگردان فراوان در حوزه علمیه کرد و منشأ آثار فرهنگی ماندگاری شد که بی‌شک مردم شریف لرستان، قدردان این خدمات ارزشمند خواهند بود.

متن پیام رییس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مبارز و وارسته، حضرت آیت‌الله عباسعلی صادقی، رئیس فقید حوزه علمیه خرم‌آباد موجب تأثر خاطر شد.

این فقیه عالیقدر و انقلابی عمر گرانمایه خود را وقف ترویج معارف اسلامی، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تربیت شاگردان فراوان در حوزه علمیه کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با اخلاص و بصیرت در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله در کسوت امامت جمعه خرم‌آباد، منشأ آثار فرهنگی ماندگاری شد که بی‌شک مردم شریف لرستان، قدردان این خدمات ارزشمند خواهند بود.

اینجانب این ضایعه را محضر علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و به ویژه بیت مکرّم و مردم ولایت‌مدار لرستان تسلیت می‌گویم و از خداوند برای ایشان علّو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی؛ رییس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
هبه الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
شادی روح آیت الله عباسعلی صادقی رییس فقید حوزه علمیه خرم آباد الفاتحه مع الصلوات
0
0