۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۶۹۷۰۸۳
حجت الاسلام دانش مطرح کرد؛

ضرورت حضور فعال روحانیت در عرصه فرهنگی تبلیغی

ضرورت حضور فعال روحانیت در عرصه فرهنگی تبلیغی
حجت الاسلام دانش بر ضرورت حضور روحانیت در عرصه های مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: تقویت و تبیین ارزش های دینی بهترین سلاح برای غلبه بر توطئه های فرهنگی دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام حسین دانش، ظهر امروز در گردهمایی روحانیون عقیدتی سیاسی ارتش در لرستان که با هدف کیفی سازی برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و تبلیغی برگزار شد، گفت: کیفی سازی و پیشبرد بیش از پیش برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و تبلیغی در بین کارکنان این یگان‌ها و خانواده‌های آنان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مسئول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در لرستان افزود: برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و هماهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی تاثیرگذار در شرایط کنونی خاکریزی، مستحکمی است در برابر شیطنت دشمنان، این مهم رسالت عقیدتی سیاسی ها را حساس تر می کند.

حجت الاسلام دانش در ادامه عنوان کرد: امروز بهترین راه مقابله با شبهات دینی فعالیت های گسترده فرهنگی و دینی به منظور تبیین ارزش های ناب اسلام برای جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: روحانیت با تبیین ارزش های دینی بین نسل نو و بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی باید جوانان و نوجوانان را در برابر توطئه های دشمن بیمه کند.

حجت الاسلام دانش با بیان اینکه روحانیون و کارکنان عقیدتی سیاسی در این راستا رسالت خطیری بر دوش دارند، گفت: تبیین و تقویت ارزش های دینی، تحکیم باورهای دینی جوانان به ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه کمک و سلامت روحی جامعه را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه ایمان و معنویت ما به مشابه قویترین سلاح، می تواند بر همه ی امکانات و برنامه های دشمن غلبه کند، عنوان داشت: لازمه این کار این است که روحانیت باید حضوری فعال در همه عرصه ها اعم از فرهنگی، هنری و نظامی در جبهه های نبرد و در خط مقدم داشته باشد./۹۴۵۱/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات