۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳
کد خبر: ۶۹۷۱۵۴

تلاش شورای شهر برای خدمت رسانی به معلولان

تلاش شورای شهر برای خدمت رسانی به معلولان
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تلاش ما در شورای شهر این است که در شهر به گونه‌ای جلو برویم که معلولی در انجام کار‌ها و امورات روزمره خود احساس ناراحتی نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دانشجو، بیست و نهمین جلسه رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، امروز یکشنبه چهاردهم آذر ماه سال جاری برگزار شد.


مهدی چمران رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه اظهار کرد: هفته معلولان را گرامی می‌داریم و همه تلاش خود را در شورای شهر برای بهبود شرایط رفت و آمدی معلولان به کار خواهیم گرفت.


وی تصریح کرد: تلاش ما در شورای شهر این است که در شهر به گونه‌ای جلو برویم که معلولی در انجام کار‌ها و امورات روزمره خود احساس ناراحتی نداشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان در همه دستگاه‌ها به وظایف و دستورالعملهای موجود در خصوص وظایف خود را اجرا کنند.

چمران همچنین یادآور شد: موضوع مناسب سازی معابر و محیط‌های شهری برای عبور و مرور و تردد معلولان از سالها قبل در شهرداری تهران و شورای شهر مطرح و در دستور کار بوده و در این راستا اقداماتی هم سورت گرفته است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب همچنان فاصله داریم و برخی از پروژه‌های عمرانی در این خصوص نیمه تمام مانده‌اند.

ارسال نظرات