۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۶۹۶۸۲۳

بودجه سال جاری در مورد تأمین واگن عملیاتی نشده است

بودجه سال جاری در مورد تأمین واگن عملیاتی نشده است
رئیس شورای شهر تهران ضمن انتقاد از حذف ردیف‌های بودجه شهرداری‌ها در بودجه ۱۴۰۱ کشور گفت: بودجه سال جاری هم در مورد تأمین واگن عملیاتی نشده است که امیدواریم تا پایان سال اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دانشجو، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران درباره حذف ردیف‌های بودجه شهرداری‌ها در بودجه 1401 کشور در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: شهرداری‌ها با حذف این ردیف بودجه دچار مشکل خواهند شد و موضوع ترافیک و حمل و نقل عمومی از مسائلی است که حکایت از این دارد که نه تنها این ردیف‌های بودجه نباید حذف شود بلکه توجه ویژه برای بهبود آن داشت.

وی افزود: از بودجه سال جاری بودجه مربوط به اوراق قرضه عملیاتی شده ولی بودجه مربوط به خریدهای خارجی مانند خرید واگن مترو عملیاتی نشده است که امیدواریم تا پایان سال اجرایی شود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه سال جاری هم کم است و حتی با خرید 400 اتوبوس وضعیت حمل و نقل تهران مشکلاتش برطرف نخواهد شد گفت: حداقل 2 هزار واگن برای تهران کمبود داریم و شهرهای دیگر هم با این مشکل مواجه هستند.

چمران خاطرنشان کرد: البته نمی‌گوییم این 400 اتوبوس دردی را دوا نمی‌کند ولی همین میزان هم اثربخش است و باید برنامه‌ها در این راستا تداوم یابد.

ارسال نظرات