۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۹۷۱۶۵
معاون آموزش حوزه علمیه گیلانغرب عنوان کرد؛

نقش حساس و کلیدی دانشجویان و دانشگاه ها در معادلات سیاسی کشور

نقش حساس و کلیدی دانشجویان و دانشگاه ها در معادلات سیاسی کشور
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: نقش دانشجویان و دانشگاه ها در معادلات سیاسی کشور بسیار حساس و کلیدی و تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاهی شهرستان گیلانغرب ضمن تبریک فرا رسیدن 16 آذرماه روز دانشجو اظهار داشت: یکی از ارکان مهم پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام پهلوی حضور دانشجویان و روحانیون در عرصه مبارزاتی بود.

معاون آموزش حوزه علمیه گیلانغرب گفت: بنابراین می توان نقش دانشجویان در معادلات سیاسی کشور را بسیار حساس و کلیدی عنوان کرد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: لذا دانشجویان باید ضمن تعهد به آموزش و یادگیری علوم باید همواره مراقب باشند که در گرداب جریان های سیاسی و حاشیه دار گرفتار نشوند، زیرا بسیاری از این گروه های سیاسی به دنبال استفاده ابزاری از نام دانشگاه و دانشجو هستند.

حجت الاسلام رضوانی زاده عنوان داشت: دانشجویان باید به خوبی تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی را مطالعه کنند، کسی نمی تواند نمی تواند بگوید که دانشجو نباید اهل سیاست نباشد، این سخن اشتباه است، دانشجو باید سیاست زده نشود وگرنه سیاسی بودن بخشی از ساختار دانشگاه و دانشجویان است، البته ناگفته نماند که دانشجو در تقابل با جریانات سیاسی باید نهایت دقت و بصیرت را داشته باشد.

معاون آموزش حوزه علمیه گیلانغرب ادامه داد: دانشجویان در برهه های زیادی از تاریخ این انقلاب و حتی قبل از انقلاب نقش آفرینی خود را برای بقا و اقتدار اسلام و مردم سالاری دینی نشان داده اند لذا نباید اجازه دهیم که این پتانسیل و ظرفیت ها به حاشیه بروند.

این استاد حوزه علمیه ابراز داشت: دانشجویان به عنوان مدیران آینده کشور باید به گونه رشد و پرورش پیدا کنند که بتوانند حافظ و پاسدار خوبی برای داشته های این حکومت و نظام اسلامی باشند./1400/پ210/

ارسال نظرات