۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۹۷۵۵۵
در جلسه کنشگری مؤثر در فضای مجازی مطرح شد؛

۱۱ سرفصل برای تبدیل شدن به افسر توییتری

۱۱ سرفصل برای تبدیل شدن به افسر توییتری
حجت الاسلام رستمی زاده با بیان اینکه برای یک توییت باید ۱۱ سرفصل داشت، گفت: دشمن هدفمند و دقیق توییت می‌زند و با کپی کردن نمی‌توان یک افسر توییتری شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سومین جلسه دوره کنشگری مؤثر در فضای مجازی به صورت کارگاه عملی با همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز قم و خبرگزاری رسا و همکاری معاونت هنر، رسانه و فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی با عنوان آموزش ساخت اکانت در توییتر با حضور حجت الاسلام محمد حسین رستمی زاده فعال رسانه ای برگزار شد.

حجت الاسلام رستمی زاده با اشاره به نقش رسانه گفت: رسانه یک پدیده جدید نیست و از زمان پیامبر(ص) وجود داشته و منحصر به دوره آخر الزمان نمی شود و تنها شکل و شیوه آن در طول زمان تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه امروزه رسانه به سبک فضای مجازی و الکترونیکی است، اظهار داشت: توییتر پلتفرم متن محور است که 70درصد در این پلتفرم نوشتن و بازی با کلمات می باشد، به توییتر باید به عنوان یک پلتفرم عملیات روانی نگاه کرد که تاثیرمستقیم برمغز انسان می گذارد.

۱۱ سرفصل برای تبدیل شدن به افسر توییتری

فعال رسانه ای با اشاره به اینکه دشمن در این فضا ذهن ما را می شکند و آنچه خودش می خواهد بالا می آورد، ابراز داشت: دشمن هدفمند و دقیق توئییت می زند، با کپی کردن نمی توان یک افسر توییتری شد و کار جهادی در فضای رسانه‌ای انجام داد.

حجت الاسلام رستمی زاده با این بیان که برای یک توییت باید 11 سرفصل را مد نظر داشت، تصریح کرد: جنگ رسانه ای، جنگ سایبری، پلتفرم شناسی، جنگ شناختی، تحلیل شناسی، دشمن شناسی، دشمن شناسی فضای مجازی، جریان شناسی محتوای توییتر، ارتش سایبری، شبکه سازی، جنگ روایت ها از یازده سرفصل هایی است که برای یک توییت زدن لازم و ضروری است.

در ادامه این کلاس کارگاهی، شرکت کنندگان با توجه به مطالب ارائه شده در کلاس، اکانت توییتری در این پلتفرم به وجود آوردند.

۱۱ سرفصل برای تبدیل شدن به افسر توییتری

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ذوالفقار نژاد
Iran, Islamic Republic of
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
رسانه به معنای امروزی آن یک پدیده جدید است.
1
0