۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۶۹۷۵۶۸
نماینده طلاب قاین و زیرکوه در مجمع نمایندگان طلاب:

مجلس انقلابی در راستای جمعیت و فرزندآوری طرح‌های عملیاتی تری تصویب کند

مجلس انقلابی در راستای جمعیت و فرزندآوری طرح‌های عملیاتی تری تصویب کند
خراسان جنوبی - حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه همه باید در مسیر راهبردهای اصیل انقلاب گام جدی برداریم، گفت: مجلس در راستای جمعیت طرح‌های عملیاتی تری تصویب کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قربانی، نماینده طلاب و فضلا قائن و زیرکوه در جمع طلاب و فضلای قائنی مقیم قم ضمن تبریک میلاد عقیله بنی هاشم و پیام آور کربلا زینب کبری سلام الله علیها، از حضور ارزشمند طلاب و فضلا تقدیر و گزارشی از اقدامات مجمع نمایندگان طلاب ارائه نمود.

وی با بیان این که مجموعاً 130 نفر از طلاب و فضلای شهرستان‌های قاین و زیرکوه در حوزه علمیه قم حضور دارند، خاطرنشان کرد: شخصیت های فرهیخته ای در جمع طلاب و فضلای قاینات و خراسان جنوبی حضور داشته که تعدادی از ایشان از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم هستند.

نماینده طلاب قاین و زیرکوه در مجمع نمایندگان طلاب ضمن اشاره به ویژگی های شخصیتی اسحاقی نماینده مردم قائن در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین رضایی مدیرکل سازمان تبلیغات استان خراسان جنوبی بر اهمیت شبکه سازی نخبگانی تاکید کرد و ابراز داشت: ارتباط با شبکه فرهیخته فرهنگی امر بسیار مهمی است.

وی با بیان این که شبکه سازی نخبگانی در حوزه فرهنگی می‌تواند پاسخی پایدار برای حل مسائل و چالش‌های فرهنگی باشد، خاطرنشان کرد: در این جلسه برآنیم تا موضوعات فرهنگی و دینی شهر زیرکوه و پیامد فعالیت‌های نامتوازن منطقه را با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات استان و نماینده مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی بررسی نماییم.

حجت الاسلام قربانی با بیان این که دغدغه‌های طلاب و فضلا از منظر خیرخواهی مطرح می شود، اظهار داشت: همگان انتظار داریم به عنوان نماینده انقلابی در مجلس شورای اسلامی بدرخشید و نماینده تراز انقلاب اسلامی باشید.

وی با اشاره به این که از نماینده محترم شهرستان انتظار داریم تا موضوع تقنین و بحث نظارت در سطوح مختلف ملی، استانی و شهرستانی را مجدانه پیگیری نموده، به منویات و اشارات رهبر فرزانه انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده طلاب قاین و زیرکوه در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم افزود: مسئولان نباید منتظر باشند که رهبر معظم انقلاب ورود مستقیم به همه مسائل کشور داشته باشند؛ همه باید در مسیر راهبردهای اصیل انقلاب گام جدی و فعال تری برداریم.

وی ضمن اشاره به بحران جمعیت در کشور با بیان این که انتظار داریم تا مجلس انقلابی در راستای جمعیت و فرزندآوری طرح‌های عملیاتی تری ارائه و تصویب نماید، خاطرنشان کرد: مجلس انقلابی و تراز انقلاب در گرو عمل دقیق به قانون شکل می‌گیرد؛ نمایندگان باید بحث قانون گذاری و نظارت را جزء وظایف حاشیه‌ای ندانند. پیگیری دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی ملت باید در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام قربانی در بخش پایانی سخنان خود سوالات طلاب و فضلای شهرستان های قاین و زیرکوه که به صورت مکتوب ارائه شده بود را قرائت نمود.

ارسال نظرات