۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۶۹۷۵۶۹
اسحاقی:

حامی طرح شفافیت آرای نمایندگان هستم / مجلس دغدغه بهبود معیشت مردم را دارد

حامی طرح شفافیت آرای نمایندگان هستم / مجلس دغدغه بهبود معیشت مردم را دارد
خراسان جنوبی - نماینده مجلس به حمایت خود از طرح شفافیت آرای نمایندگان اشاره کرد و گفت: مجلس به دنبال بهبود معیشت مردم است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سلمان اسحاقی، نماینده مردم قائن و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در جمع طلاب قاینی مقیم قم ضمن گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت زینب کبری سلام الله علیها، گزارشی از برنامه‌های خود در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی ارائه کرد و ابراز داشت: در بازدیدی که از منزل یکی از پیرزنان شهر داشتم، ایشان تاکید داشتند که نماینده ملت نباید در کسوت نمایندگی کاری کند که دل رهبر بسوزد و این جمله برای من بسیار راهگشا بود.

نماینده مردم قاین و زیرکوه با تاکید بر این که تمام هم و غم من بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن مجلس شورای اسلامی است، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس تمام همت خود را بر کمک به دولت برای پیگیری دغدغه‌های معیشتی و بهبود اوضاع اقتصادی کشور استوار نموده است.

وی در ادامه گزارشی از طرح شکایت از ریاست جمهور وقت و دکتر صالحی در خصوص استنکاف از قانون مصوب مجلس در رابطه با انرژی هسته ای ارائه کرد و ابراز داشت: 95 درصد از نهاده های دامی کشور وارداتی است که 85 درصد از آن در دست افرادی خاص قرار گرفته است که نهاده ها را به صورت ارز نیمایی ثبت سفارش کرده و تنها 35 درصد از تعهد خود را وارد کرده‌اند.

اسحاقی به حمایت خود از طرح شفافیت آراء نمایندگان اشاره کرد و یادآور شد: تمام تلاشم را برای دفاع از بحث شفافیت آراء به کار گرفته‌ام؛ به گونه‌ای که در فرایند رای‌گیری تصویری از رأی موافق یا مخالف خود را در معرض دید مردم قاین و زیرکوه قرار می‌دهم.

وی به برخی از اقدامات خود در رابطه با حوزه ارتباطات بین الملل و انرژی هسته‌ای اشاره کرد و یادآور شد: شهر زیرکوه تنها شهرستانی بود که بیمارستان نداشت که با تلاش‌های شبانه

‌روزی مدیران و پیگیری مجدانه دغدغه‌مندان، این مهم در فرایند عملیاتی قرار گرفته و تجهیزات بیمارستانی با فعال‌سازی ظرفیت خیرین شهرستان دنبال شده است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس حضور در جمع طلاب و مبلغان و ارائه گزارش از اقدامات را به مثابه ارائه گزارش در میان تمام آحاد همشهریان قاین و زیرکوه عنوان کرد.

وی اصلاح آئین‌نامه داخلی مجلس و حفظ جایگاه و ارزشمندی سوال و پرسش نمایندگان از مدیران کشور را مهم ارزیابی نمود و یادآور شد: نمایندگان مجلس وکیل مردم بوده و در کنار قانون گذاری وظیفه نظارت بر مسئولین را بر عهده دارند؛ در صورتی که دغدغه مردم بر زمین مانده باشد، نماینده پیشتاز در اجرای آن خواهد بود.

بحث آب منطقه، انتقال خط راه آهن و استعداد کشت زرشک و طرح حمایتی از زرشک‌کاران از دیگر محورهای اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه بود.

اسحاقی در بخش پایانی سخنان خود به انتظارات و دغدغه‌های طلاب که در قالب پرسش هایی مطرح شد، پاسخ داد.

ارسال نظرات