۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۶۹۷۶۷۰
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه مطرح کرد؛

پاسخ به مسائل نظام؛ اولویت اصلی معاونت پژوهش حوزه

پاسخ به مسائل نظام؛ اولویت اصلی معاونت پژوهش حوزه
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این معاونت در دبیرخانه حمایت از طرح‌های پژوهشی را پاسخ به مسائل نظام دانست.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پنجمین نشست هم‌اندیشی از سلسله نشست‌های دبیرخانه حمایت از طرح‌ها و اولویت‌های پژوهشی معاونت پژوهش حوزه با موضوع انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر در سالن آیت‌الله حائری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه در ابتدای این نشست، گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت پژوهش در دبیرخانه حمایت از طرح‌های پژوهشی پاسخ به مسائل نظام است.

وی در ادامه افزود: این نشست با هدف به‌روزرسانی اولویت‌ها تشکیل شده است و در تلاش هستیم با ایجاد گفتمان نسبت به گسترش مطالعات کاربردی و راهبردی در این زمینه تلاش کنیم تا سهم این پژوهش‌ها در مراکز علمی و بنیادی بیشتر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی با اشاره به اهمیت و ضرورت کشف مسائل دانش انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر در جامعه و نظام اسلامی تأکید کرد: آشنایی اعضای کمیته با یکدیگر سبب هم‌افزایی و مشارکت بیشتر اعضا می‌شود.

در ادامه این نشست که با حضور مدیران و فرهیختگان گروه‌های پژوهشی، آموزشی و نشریات برگزار شد اعضای حاضر به بیان مسائل، موضوعات و اولویت‌های پژوهشی پرداخته و نکاتی را مطرح کردند.

ارسال نظرات