۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۹۷۶۷۳
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

تئاتر ملی «مرصاد» پیام ایثارگری های ملت ایران را در قالب هنر منتقل می کند

تئاتر ملی «مرصاد» پیام ایثارگری های ملت ایران را در قالب هنر منتقل می کند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: تئاتر ملی مرصاد قرار است پیام هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری ها و رشادت های ملت ایران  را به ایران اسلامی در قالب هنر منتقل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی امروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر «مرصاد» اظهار داشت: تئاتر مرصاد یک جشنواره مهم با رزومه ای قوی است و با این جشنواره می توان پیام ایثار و شهادت را به جامعه منتقل کرد.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با تقدیر از دست اندرکاران برازگرای جشنواره مرصاد، بیان کرد: تئاتر ملی مرصاد قرار است پیام هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری ها و رشادت های ملت ایران را به ایران اسلامی در قالب هنر منتقل کند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: بسیاری از شهدا در اسلام آبادغرب نفس کشیده اند و در این شهرستان پرورش یافته اند و تئاتر مرصاد قرار است راه و رسم و رشادت های این شهدا را بازگو کند.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: در ارتباط با هنر 2 نگاه وجود دارد، اما نگاه ایران اسلامی به هنر اختلاف ماهوی با نگاه غرب دارد و آن این است که هنر در ایران اسلامی دارای یک پیام جهت دار است زیرا باید محتوای پیام دارای هدف باشد.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: خروجی هنر اسلامی حیات طیبه است و تئاتر ملی مرصاد یکی از کارهای هنری ارزشمند است که دارای یک رزومه بسیار قوی دارد و  مشت محکمی برای به دهان کوبیدن مخالفین نظام به ویژه منافقین کوردل است. 

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: هنر در انقلاب اسلامی با هنرمندان ارزشمندی که دارد می تواند پیام رسان خوبی برای مطالبه گری باشد و بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی را مرتفع کند.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: همواره باید تلاش کنیم این جشنواره در سرفصل اعتبارات بودجه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد./1400/پ210/

ارسال نظرات