۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۶۹۷۶۵۰
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

دولت در انتخاب استاندار جدید کرمانشاه تعجیل کند

دولت در انتخاب استاندار جدید کرمانشاه تعجیل کند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: بسیاری از استانداران در کشور معرفی شده اند ولی خبری از تغییر استاندار کرمانشاه نیست لذا دولت بیش از این تاخیر نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و سیاسی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: زندگی خوب و با آرامش شایسته ملت ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی است.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: از همین رو انتظار داریم که دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی زمینه یک زندگی خوب را برای مردم نجیب ایران فراهم کند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه تاکیدکرد: با این حال نباید نسبت به برخی از امور بی تفاوت باشیم، استان کرمانشاه به ویژه شهرستان اسلام آبادغرب مشکلاتی دارند که باید رفع شوند.

حجت الاسلام زمانی موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انتظار مناطق محروم از دولت سیزدهم بسیار زیاد است، گفت: متاسفانه با وجود اینکه بسیاری از استانداران در کشور معرفی شده اند ولی همچنان خبری از تغییر استاندار کرمانشاه نیست و انتظار داریم که دولت بیش از این تاخیر نداشته باشد، زیرا با تغییر استاندار بسیاری از مشکلات در این استان برطرف خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: از آیت الله رئیسی انتظار داریم که یکی از این سفرهای استانی خویش را سفر به کرمانشاه قرار دهند و مطالبات مردم را خطه را از نزدیک بشنوند لذا امیدواریم این مهم هرچه سریعتر انجام شود.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب افزود: مسؤولان دولت قبل بلاتکلیف مانده اند و ترک فعل های آنان بسیار بیش از پیش شده است. متاسفانه ما پس از گذشت چهار ماه از سرکار آمدن دولت انقلابی آیت الله رئیسی سیزدهم، هنوز در دولت روحانی زندگی می کنیم.

حجت الاسلام زمانی موسوی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، اظهار داشت: این روز را باید به دو قشر تبریک گفت هم پرستاران که همانند حضرت زینب (س) برای سلامت مردم فدارکاری کردند و هم مدافعان حرم که از حرم مبارک این بانوی بزرگ اسلام دفاع کردند.

وی با اشاره به مشکلات کمبود پرستار در این شهرستان گفت: کمبود پرستاران بومی و اشتغال پرستاران غیربومی که بعد از مدتی به واسطه زندگی شخصی به زادگاه شان انتقالی می گیرند یکی از مشکلات شهرستان اسلام آبادغرب است.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در پایان سخنان خود یکی دیگر از مشکلات این قشر زحمتکش را حقوق و مزایای آنان عنوان کرد و از نمایندگان خواست این موضوع را پیگیری کنند./1400/پ210/

ارسال نظرات