۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۹۷۷۱۰

سایت ثبت‌نام نیروهای انقلابی به‌زودی برای ساماندهی نیروها باز می‌شود

سایت ثبت‌نام نیروهای انقلابی به‌زودی برای ساماندهی نیروها باز می‌شود
معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از راه‌اندازی ۴۰ کانون قشری تخصصی در شورای ائتلاف خبر داد و گفت: سایت ثبت‌نام نیروهای انقلابی به‌زودی برای ساماندهی نیروها باز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ، نورالدین قدیمی، معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همایش نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان که با همکاری مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان و شورای وحدت اصولگرایان استان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال در دو سال گذشته و از اسفند ۹۸ تا خرداد ۱۴۰۰، سه پیروزی بزرگ را نصیب جریان انقلابی کرد؛ اعتقادمان بر این است که دعای مؤمنان، انقلابی‌ها، خانواده‌های معظم شهدا و دلسوزان اجابت شد تا قدم‌های مؤثری را برای آینده ایران اسلامی و تثبیت انقلاب بردارند.

وی افزود: پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و متعاقب آن، تشکیل مجلس انقلابی و پیروزی قاطع در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نعمتی الهی بود و البته در کنار کمک خداوند منان، دو عامل مهم داشت که باید به آن توجه شود.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: یکی از این عوامل، این بود که نیروهای انقلابی در یک ائتلاف دور هم جمع شدند و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مؤثر، شوراهای ائتلاف را در تهران، استان‌ها و شهرستان‌ها شکل دادند.

قدیمی بیان کرد: همه نیروهای انقلابی با یکدیگر یکدل شدند و توان‌ها را یکجا خرج کردند و خداوند متعال نیز نگاه رئوفانه‌ای به این امر داشت و به کارها برکت داد.

وی افزود: تغییری هم در روش‌ها و فرایندهای کاری رخ داد و این عامل دوم پیروزی انقلابیون در انتخابات گذشته بود. در این دوره، خود مردم از صفر تا صد کار را پیش بردند و از تعریف کاندیداها تا جلب حمایت‌ها را خودشان محقق ساختند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این‌بار تهران در معرفی کاندیداهای مجلس و شوراها نقشی نداشت و خود مردم اقدام کردند و این روش‌ها و همدلی‌ها را باید ادامه دهیم.

قدیمی ادامه داد: امروز باید قدر نعمت الهی در کنار هم بودن را بدانیم و همواره آن را تقویت کنیم؛ چراکه کشور بیش از این کشش ندارد که نامحرمان و نااهلان در مسؤولیت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها باشند.

کار نیروهای انقلابی تازه شروع شده است

وی تصریح کرد: کار نیروهای انقلابی تازه شروع شده است؛ برنامه‌ها تشریح شده و آینده کاری شورای ائتلاف در استان‌های مختلف کشور اعلام شده است. اصلی‌ترین کار ما در شورای ائتلاف، ادامه فرایند ثبت‌نام نیروها در سامانه و تشکیل مجامع شهرستانی، استانی و تشکیل و تکمیل شوراهای ائتلاف شهرستان‌ها و متعاقب آن، تشکیل مجمع عمومی استان و شورای استان است.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: به‌زودی سایت سامانه ثبت‌نام از نیروهای انقلابی باز می‌شود و باید دعوت خود را از همه نیروهای انقلابی آغاز کنیم.

قدیمی گفت: برخی عقب‌ماندگی‌های ثبت‌نام در این سامانه باید در شهرستان‌ها جبران شود در هر شهرستان، ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر در این سامانه ثبت‌نام کنند تا مجمع عمومی آن شهرستان تشکیل شود.

وی افزود: ۳۰۵ هزار نفر تاکنون در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که باید تا پایان امسال به دو برابر افزایش یابد.

تشکیل کانون‌های قشری تخصصی در هر شهرستان

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: تشکیل کانون‌های قشری تخصصی در هر شهرستان، یکی از رویکردهای مهم شورای ائتلاف است.

قدیمی افزود: این کانون‌های قشری باید پاتوقی برای نیروهای همسو شود تا بتوانیم از توانمندی‌های آنها بیشترین بهره را ببریم.

وی گفت: ۴۰ کانون قشری تخصصی در شورای ائتلاف پیش‌بینی شده است و اعضای متعهد قشر باید شناسایی و متولی کار می‌شوند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی امروز به برندی در کشور تبدیل شده است و مردم به آن اعتماد دارند و استقبال خوبی از آن شده است.

مردم منتظر اتفاقات جدید هستند

قدیمی افزود: حفظ پیروزی و تکرار آن در انتخابات آینده کار بسیار سختی است؛ چراکه مردم منتظر اتفاقات جدید هستند.

وی گفت: امروز همه باید مسؤولان دولت را کمک کنیم تا در کارهایشان موفق شوند و مردم شیرینی این پیروزی‌ها را حس کنند. انسجام بیشتری باید ایجاد شود و اجازه ندهیم تفرقه‌افکنان در میان نیروهای انقلابی تفرقه ایجاد کنند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: حفظ پیروزی و کمک به مسؤولان در کنار آموزش نیروی انسانی امروز باید جدی گرفته شود و برای توجه به نیروهای کارآمد و متخصص، کادرسازی در دستور کار قرار دارد که با اتحاد و انسجام این امر پیگیری می‌شود.

ارسال نظرات