۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۹۷۹۰۹
آیت‌الله علوی گرگانی در واکنش به سخنان نسنجیده گرگیج:

پاسخ های مستدل و منطقی جلوی اهانت به اهل بیت را می گیرد

پاسخ های مستدل و منطقی جلوی اهانت به اهل بیت را می گیرد
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی گفت: اینکه ببینیم افرادی سخنان نسنجیده درباره اهل بیت می‌گویند ناراحت کننده است، ما به آنها تذکر می‌دهیم که مراقب سخنان خود باشند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی، صبح امروز در جلسه درس اخلاق خود با اشاره به در پیش بودن  ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: در آستانه فاطمیه اول قرار داریم، انتظار داریم مومنین و متدینین و طلاب محترم اهل بیت اطهار(ع) را از غربت در بیاورند، مجالس را پرشور برگزار کنند و خطبا ابعاد مظلومیت حضرت زهرا(س) را بازگو کنند.

وی با اشاره به سخنان یکی از ائمه جمعه اهل سنت در خطبه های خود ابراز داشت: اینکه ببینیم افرادی در خطبه های خود سخنان نسنجیده و غیرمنطقی در مورد حضرات اهل بیت(ع) می‌گویند و با سخنان خود قلب حضرت زهرا سلام الله علیها را به درد می آورند ناراحت کننده است، ما به آنها تذکر می‌دهیم که مراقب سخنان خود باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه های علمیه در ادامه به خطبا و منبری ها سفارش کرد و گفت: ما انتظار داریم خطبا و علما از حریم حضرت زهرا سلام الله علیها و اهل بیت علیهم السلام دفاع کنند. نگذارند حضرت بیش از این خون دل بخورند. جواب شبهات را با منطق و احترام بدهند، رفع شبهه کنند با استدلال جواب اینجور حرف های نسنجیده رو بدهند تا کسانی که قصد دارند ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام را آلوده کنند جواب خود را مستدل بگیرند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: امیدواریم دیگر شاهد اینگونه سخنان نباشیم و خداوند با ظهور امام زمان(عج) فرج را برای مسلمین جهان حاصل بفرماید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
فقط حیدر امیرالمومنین است
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
..انتقاد
0
1