۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۶۹۷۹۳۳
آیت الله حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

نقش تاثیرگذار نیروهای انقلابی در تبیین حقایق انقلاب

نقش تاثیرگذار نیروهای انقلابی در تبیین حقایق انقلاب
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: اگر دشمن متصدی تحلیل و تفسیر انقلاب شود مطابق اهداف خود تاریخ را روایت کرده و قطعا آثار سوء و خسارت باری درپی خواهد داشت.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ناظر بر فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، مبنی بر لزوم روایت‌گری صحیح انقلاب در برابر روایت گری تحریف آلود دشمن، با اشاره به نقش علما، خطبا و تریبون داران در قبال رهنمودهای رهبری و ضرورت جلوگیری از تحریف انقلاب، گفت: واقعیت این است که نباید قلم نگارش تاریخ پر فراز و فرود و آکنده از عزت و افتخار انقلاب به دست نامحرمان و معاندان بیافتد زیرا به خاطر بی‌کفایتی، عداوت و غرض‌ورزی حقایق را وارونه گزارش خواهند کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر ضرورت پیگیری جدی مبحث جهاد تبیین در فرمایشات رهبری تاکید کرد و ابراز داشت: ما امروز نیازمند تبیین استوار و محکم حقایق دینی، معارف اسلامی، فرهنگ انقلابی و تاریخ نهضت انقلاب اسلامی هستیم و این امر حقیقتا یک جهاد بزرگ است.

وی شایستگی علمی، منطقی و علاقه مندی به نظام اسلامی را از ویژگی های راویان انقلاب اسلامی دانست و متذکر شد: اگر دشمنان متصدی گزارش، تحلیل و تفسیر انقلاب شوند مطابق اهداف خودشان تاریخ انقلاب را روایت خواهند کرد و این قطعا آثار سوء و خسارت باری را به دنبال خواهد داشت، از جمله اینکه جای مظلوم و ظالم و حق طلب و مخالف حق، عوض خواهد شد.

حامیان قاتلان سردار سلیمانی راویانی صادق برای انقلاب نیستند

آیت الله حسینی خراسانی ضمن تاکید بر اهمیت بازگو کردن فداکاری‌ها، استقامت‌ها و پایداری‌های نیروهای خالص، مومن و معتقد انقلابی، گفت: امروز تمام سیطره تاریخ انقلاب ازجمله؛ وقایع زمینه ساز انقلاب تا شکل‌گیری نهضت و پیروزی انقلاب، همچنین وقایع سالیان دفاع مقدس،‌ دوران توطئه ها و فتنه های داخلی و خارجی و جریان انحراف و نفوذ همه نیاز به روایتگری مستدل و اصولی دارند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: همه می دانیم کسانی هستند که از انعکاس رشادت های سردار دلیر ما حاج قاسم سلیمانی به شدت عصبانی و ناراحت می‌شوند، با این وجود چه توقعی هست که اینها بخواهند حوادث انقلاب را به درستی روایت کنند؟ معلوم است که وارونه به تصویر خواهند کشید.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: بنابراین ضرورت به میدان آمدن نیروهای انقلابی روشن می شود تا تلاش آنها در جهت نگارش صحیح حقایق، چراغ راه و پشتوانه ای برای آیندگان و حقیقت جویان باشد.

ارسال نظرات