۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۹۷۹۸۳
امام جمعه بروجرد:

مدیریت جهادی در دولت لازمه رفع مشکلات است

مدیریت جهادی در دولت لازمه رفع مشکلات است
حجت الاسلام حسینی بر ضرورت مدیریت جهادی تأکید کرد و گفت: مشکلات مردم و جامعه در سایه مدیریت جهادی و تفکر انقلابی مسؤولان حل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، ظهر امروز در دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها دلگرم کننده است.

امام جمعه بروجرد تشکیل حکومت اسلامی آرزوی انبیا و اولیا الهی عنوان کرد و افزود: خداوند به ما توفیق داده در حکومت اسلامی زندگی می کنیم، از فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در دولت اسلامی و انقلابی برخی افرادی که توان لازم برای اداره را ندارند باید برکنار شوند و دولت باید با مدیریت جهادی اداره شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه انتظار داریم دولت در بکار گیری نیروهای ولایی و متعهد اقدام کند، گفت: حرکت بر مبنا عدالت لازمه رفع مشکلات است.

وی با انتقاد از حقوق های نجومی خاطرنشان کرد: سزاوار نیست کسی حقوق نجومی داشته باشد و در بروجرد حدود پنج هزار خانوار زیر فقر داشته باشیم.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: در کشوری که حاشیه نشینی زیاد است حقوق نجومی حرام خواری محسوب می شود.

وی بر ضرورت رفع مشکل تعاونی مسکن در بروجرد تأکید کرد و گفت: تحقق این مهم نیازمند کمک و حمایت های مسؤولان است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه در ۲۰ دی ماه ۶۵ تعداد ۶۸ دانش آموز در بمب باران هوایی در بروجرد به شهادت رسیدند، گفت: با احداث مجتمع ایثار و شهادت در جوار گلزار شهدای بروجرد موافقت شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات