۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۹۷۹۸۸
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

فقر و بیکاری زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست

فقر و بیکاری زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست
حسینی گفت: در جامعه ظرفیت های فراوانی در زمینه های مختلف وجود دارد و با مدیریت، برنامه ریزی و حرکت بر مبنای عدالت باید مشکلات رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید محمد حسینی، ظهر امروز در دیدار با امام جمعه بروجرد، گفت: برای رفع مشکلات جامعه عزم جدی مدیران و مسؤولان ضروری است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور افزود: تصمیم گیری ها به تنهایی برای حل مشکلات کافی نیست و باید این برنامه ها میدانی و اجرایی شود و شاهد نتایج کار باشیم.

وی با اشاره به اینکه فقر و بیکاری زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: در سایه عدالت باید مردم از نعمت ها به یک اندازه بهره مند شوند و فقر در جامعه ریشه کن شود.

حسینی بیان کرد: در زمینه پیگیری بحث مسکن و اشتغال جوانان باید برنامه ها به صورت جدی پیگیری شود و مسؤولان اقدمات لازم را انجام دهند.

وی تأکید داشت: به آیین نامه هایی که نوشته می شود در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه کسب و کار و سرمایه گذاری باید سرعت عمل بخشیده شود.

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به یادمان 68 دانش آموز شهید بروجرد اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین شود و در این راستا از ظرفیت کتاب، نوشته، فیلم و رسانه استفاده شود.

وی تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه خواند و گفت: آنطور که باید در حوزه ایثار و شهادت کار نشده است و برای نهادینه سازی این فرهنگ و آشنا ساختن نسل نو با فرهنگ ایثار و شهادت از ظرفیت ها چند برابر استفاده شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات